AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Hei alle kg'er! Ser at det er så mange tråder hvor folk tror de spiser for masse, men så er det egentlig ganske lite. Eller folk som har spist en sjokolade og fått dårlig samvittighet i flere dager, men vet du hva, jeg skeiet ut med en 200 g plate med melkesjokolade i dag! Og jeg har ikke dårlig samvittighet! Når man spiser sunt ellers, så skader det ikke om man skeier ut. Vel og merke en sjelden gang, ikke hver dag! Ta dere en sjokolade med god samvittighet en sjelden gang!! Spist er spist 6
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Veldig bra! Elg er elg og gjort er gjort!
Gjest Tidssone Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Hvorfor ikke heller skeie ut med 50 gram sjokolade fire dager i uken?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Hvorfor ikke heller skeie ut med 50 gram sjokolade fire dager i uken? Jeg spiser veldig sjeldent søtsaker, men for min del så kan jeg ikke spise det over flere dager, da vil jeg som oftest ha det hver dag.. TS. 1
OPIgirl Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Way to go TS. Folk må slutte å få så dårlig samvittighet for en slik litten filletig. For det mener jeg at det er.All ære til deg :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå