Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg stusset veldig nå da de startet opp på ny sesong. Trodde først at de sendte noe gammelt om igjen ved et uhell, men skjønner at de antagelig har spilt inn forrige sesong på nytt med et annet utfall... Forvirrende er det, men jeg henger med alikevel. Er det flere retro-fans enn meg her inne, som liker denne serien hvor alle lider av akutt gullfiskhukommelse? Endret 28. mars 2012 av Hoppetaujenta
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Det er en hel sesong som bare er en drømmesesong Elsker Dallas. Klærne, tidsepoken, miljøet som skildres. Såpefavoritt nummer en.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2012 En drømmesesong? Hmm...jo, klart at de står fritt til å lage det de vil og som de vil. Bra at Bobby kom tilbake i alle fall.
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Ja, hele sesongen er Pams drøm. Litt teit, men litt morsomt også.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har lett på nett nemlig og fant ingen slike opplysninger, men kjempefint at du deler din viten med oss. Lurer på om vi fortsetter den normale rekkefølgen etterpå da, eller?
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Ja, men alt som skjedde i drømmen har ikke skjedd, altså Bobby døde jo aldri osv. Men Pam har fått langt hår mens hun sov Endret 28. mars 2012 av Indra
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2012 Vil det si at du har serien på dvd og kan fungere som et slags Orakel her inne? 1
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Haha! Vil ikke kalle meg orakel, akkurat. Jeg har sett serien på tv mange ganger.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2012 Heldige deg da. Har jo vurdert å kjøpe dvd`ene, men får se hvor mye jeg får med meg på tv`n nå. Veldig irriterende når det kommer maraton-sportsendinger i steden for min favorittserie innimellom. De kunne da ha sagt i fra til oss som benker oss foran skjermen med mat og snop og...eh...(litt frukt av og til) for å få dagens dose av det vidunderlige. 1
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Du kan se stream av alle episodene herfra.
Britt Banditt Skrevet 29. mars 2012 #13 Skrevet 29. mars 2012 Var det ikke noe med at han som spiller Bobby ikke ville slutte i serien allikevel, så da skrev de det om slik at alt var en "drøm" og han ikke døde? Hehe. Var hekta på Dallas da den gikk på TV2 for ca 15 år siden (og jeg var rundt 12, hehe)
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2012 Rart hvordan de lager historiene så underlige som de vil, og vi kjøper det så lett som bare det. Jeg har det ganske ofte sånn at jeg blir fortvilet på enkeltes vegne og snakker høyt med meg selv, ja faktisk roper ut i rommet... "Næmmen SLUTT da,- du KAN ikke gjøre slikt IGJEN, Sue Ellen - At du kan VÆRE SÅ DUM!!!" ...f.eks. Er det flere som lever seg like mye inn i det som meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå