Chocoholic Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Har lest en del om dette produktet og det virker jo som magi på flaske. Har veldig lyst til å prøve da jeg har hørt at dette vil hjelpe med å speede opp prosessen med fjerning av aknearr? Jeg har også en del tørre partier, og det finnes nesten ingen produkter der ute som både hjelper på tørrhet og på akne. Ofte virker det som om disse skulle være gjensidig ekskluderende. Noen som har prøvd og kan si noe om produktet?
Glorya82 Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Har prøvd og anbefaler det ikke. Gjorde null og nada med huden min. Dyrt og dårlig som all parfymeri hudpleieprod. Vil du ha noe som hjelper på problemhuden din så gå til en hudpleier som fører for eks MD formulations, Exuviance eller andre aktive/medisinske hudpleiemerker å få dem til å ta ut prod til deg. Da blir det bedre skal du se. 1
Solknapp Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har også brukt det over tid uten å føle den helt store begeistringen (har blandingshud). Til den prisen hadde jeg faktisk forventet mer. Føler at jeg må bruke den opp, men kommer nok ikke til å anbefale eller kjøpe en til.
Chocoholic Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2012 JEg kjøpte den og har nå brukt den i 2 måneder, og jeg er kjempefornøyd! Den gjør ingenting på eksisterende kviser, men merkene som blir etterlatt forsvinner særdeles mye raskere - stort sett så trenger huden min 3 måneder på å heles, men med dette tok det rundt 2 uker fra merket var igjen til huden var helt glatt og fin igjen. Det har også hjulpet på de tørre partiene rundt nesen, kinnene og haken, og det har gjort meg mindre stram i maska, særlig etter en dusj - jeg kan nå faktisk gå rundt og ordne ting etter dusjen før jeg tar på fuktighetskrem, noe jeg ikke kunne tidligere. Jeg blir fremdeles tørr til tider, men det er langt i fra så tørrt som det var før. Jeg har også fått mindre kviser, sikkert fordi huden ikke føler behovet for å produsere så mye talg for å veie opp for tørrhet. Absolutt fornøyd! Men jeg synes det er litt vel dyrt, jeg er nå nesten halvveis i flaska (stor) og det etter kun to måneder. JEg vet ikke med dere, men hos meg så varer serum stort sett veldig lenge...men jeg er såpass fornøyd at den vil i all sannsynlighet bli kjøpt inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå