AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Han sier at han følger magefølelsen, for den viser seg og stemme ( det er ang oss ) noen andre som vet at menn kjenner på magefølelse ang valg av kjæreste?
Steinar40 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Alle normale mennesker har såkalt magefølelse. Magefølelse betyr at det er samsvar imellom følelser og logikk. Med andre ord at man føler seg trygg på at dette kan fungere i praksis. Fordi forholdene ligger vel til rette. Alt ser greit ut. Dårlig magefølelse er rett og slett usikkerhet. Noe man blir usikker av. 1
Aldrisur Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Alle normale mennesker har såkalt magefølelse. Magefølelse betyr at det er samsvar imellom følelser og logikk. Med andre ord at man føler seg trygg på at dette kan fungere i praksis. Fordi forholdene ligger vel til rette. Alt ser greit ut. Dårlig magefølelse er rett og slett usikkerhet. Noe man blir usikker av. Nå var du skikkelig søt Steinar40! Bra forklart!
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Hvorfor kalles det magefølelse? Det er vel intuisjon man mener. Jeg har ikke "følelser" av denne sorten i magen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Alle normale mennesker har såkalt magefølelse. Magefølelse betyr at det er samsvar imellom følelser og logikk. Med andre ord at man føler seg trygg på at dette kan fungere i praksis. Fordi forholdene ligger vel til rette. Alt ser greit ut. Dårlig magefølelse er rett og slett usikkerhet. Noe man blir usikker av. Takk for svar, det forklarte mye.. dvs min følelse av "ro" og "riktig" er en magefølelse? ( nå tenker jeg på riktig og følges videre, ikke løøøpe andre veien som jeg vanligvis vil )
Steinar40 Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Takk for svar, det forklarte mye.. dvs min følelse av "ro" og "riktig" er en magefølelse? ( nå tenker jeg på riktig og følges videre, ikke løøøpe andre veien som jeg vanligvis vil ) Ja, hvis man føler en ro over seg, og at det føles riktig; da vil jeg si at det er en bra magefølelse.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kjenner denne følelsen i magen. Trygghet = god magefølelse, mens dårlig magefølelse gir meg en vond følelse i magen. Som en klump som ligger å ulmer. Skikkelig ubehagelig. 2
Steinar40 Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Nå var du skikkelig søt Steinar40! Bra forklart! Det er ikke ofte jeg får gode ord Begynner nesten å lure på om jeg har skrevet noe feil Men takk skal du ha 2
Aldrisur Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Det er ikke ofte jeg får gode ord Begynner nesten å lure på om jeg har skrevet noe feil Men takk skal du ha Ble overrasket selv jeg
Steinar40 Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Ble overrasket selv jeg Ja, jeg trøster meg med at det helt sikkert ikke blir noen uvane Der har jeg en meget god magefølelse ihvertfall! 1
ElectricScum Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Han sier at han følger magefølelsen, for den viser seg og stemme ( det er ang oss ) noen andre som vet at menn kjenner på magefølelse ang valg av kjæreste? Be han dobbeltsjekke om han ikke har bomma sånn ca 10 cm på hvor denne følelsen er lokalisert, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå