Gjest Runa ii Skrevet 17. januar 2004 #1 Skrevet 17. januar 2004 Hei Noen her som har studert eller studerer på høgskolen i Hedmark? Nå som jeg må flytte fra min samboer, vandrer jeg tilbake til Hedmark. Målet er å begynne på skole igjen, men jeg vil gjerne høre om andres erfaringer fra denne høgskolen.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2004 #2 Skrevet 17. januar 2004 Jeg har studert ved høgskolen i Hedmark, men den består jo av forskjellige avdelinger...Hvilken tenker du på? K
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #3 Skrevet 17. januar 2004 Jeg er faktisk ikke sikker ennå. Vurderer utmarksforvaltning på Evenstad, men er veldig i tvil. Vurderer også organisasjons- og ledelsesfag På Rena, men jeg har så absolutt ikke bestemt meg. Vil gå barnevernspedagog, men finner ikke det studiet på denne høyskolen.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2004 #4 Skrevet 17. januar 2004 Jeg studerte Jord-, vann- og plantefag på Blæstad for noen år tilbake. Studiet var veldig godt organisert, og informasjon og planer veldig ryddige. Satte ikke nok pris på det der og da, men etter å ha erfart en høgskole hvor det rådet kaos i ettertid, så ser jeg at forholdene på Blæstad var utrolig ryddige! K
liv Skrevet 17. januar 2004 #5 Skrevet 17. januar 2004 barnevernsped finner du her: Høgskolen i Bodø Høgskolen i Finnmark Høgskolen i Harstad Høgskolen i Lillehammer Høgskolen i Oslo Høgskolen i Sogn og Fjordane Høgskolen i Stavanger Høgskolen i Sør-Trøndelag Høgskolen i Telemark Høgskulen i Volda Høgskolen i Østfold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå