Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt å gi bort dyre og fine velværeprodukter, gjerne gode såper, scruber, og slike ekslusive ting jeg vet folk liker. Men hver gang jeg gir bort noe slikt så er det en del som sier på halvt fleip "mener du jeg lukter vondt eller? hehe", "er dette et hint?" og så videre.

Det er det absolutt ikke på noen måte, men jeg er jo litt redd folk faktisk skal tro at jeg synes de lukter vondt :(

Så, hva hadde du følt om du fikk noe slikt i gave? Jeg hadde bare blitt glad, liker slike produkter, og synes det er fint å prøve noe nytt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Tenker ikke over det i det hele tatt, men jeg synes det er litt kjipt å få Lano til jul, det må jeg innrømme :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke fornærmet over slikt, tvert i mot er dette gaver jeg setter veldig stor pris på. Det eneste er at jeg har veldig sensitiv hud, så jeg blir litt skuffet dersom jeg får ting som jeg ikke tåler, for da kan jeg ikke bruke det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke over det i det hele tatt, men jeg synes det er litt kjipt å få Lano til jul, det må jeg innrømme :sjenert:

Huff ja, Lano får de ikke :fnise: jeg tenker på litt fine produkter jeg ofte tar med fra Tax-free når jeg er ute og flyr, og ellers i parfymerier..

Skrevet

Jeg blir kjempeglad for slike gaver, så lenge det er skikkelige produkter personen vet jeg liker/har brukt for. Er jo kjempefine ting å få i gave! Billig skvip som personen har revet med seg i farten er noe helt annet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg bare antar at TS ikke mener Lano. :roll:

Jeg hadde blitt kjempe glad for en slik gave, og slike kommentarer er bare tull. :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Huff ja, Lano får de ikke :fnise: jeg tenker på litt fine produkter jeg ofte tar med fra Tax-free når jeg er ute og flyr, og ellers i parfymerier..

Jeg synes absolutt ikke det er noe galt i å gi bort velværeprodukter i seg selv, det setter jeg igrunn stor pris på. :)

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bare antar at TS ikke mener Lano. :roll:

Jeg så hva hun skrev, det var et forsøk på en liten spøk, ingen grunn til å himle med øynene.

• Liker 7
Skrevet

Hadde jeg vært en type som brukte slikt så hadde det vært helt kurant. Men jeg bruker f.eks. ikke kremer og såntno og såpe handler jeg på hvilken som helst dagligvare. Det kunne ikke falt meg inn å tro at jeg fikk sånt fordi jeg lukter vondt, men samtidig blir jeg litt "jaja, enda litt å sette bakerst i skapet". Men sier det selvsagt ikke, man skal jo være takknemlig for at noen gidder å gi en noenting.

• Liker 3
Skrevet

Fornærmet blir jeg ikke, men skal være ærlig og si at jeg blir litt skuffet. Jeg har ingen som helst interesse av slike velværeprodukter, og ofte blir de ikke en gang brukt (fordi jeg glemmer at jeg har dem). Jeg blir mer glad av en sjokolade til 30 kroner enn en pakke med såper og scrub til 200 kroner.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker godt å gi bort dyre og fine velværeprodukter, gjerne gode såper, scruber, og slike ekslusive ting jeg vet folk liker. Men hver gang jeg gir bort noe slikt så er det en del som sier på halvt fleip "mener du jeg lukter vondt eller? hehe", "er dette et hint?" og så videre.

Det er det absolutt ikke på noen måte, men jeg er jo litt redd folk faktisk skal tro at jeg synes de lukter vondt :(

Så, hva hadde du følt om du fikk noe slikt i gave? Jeg hadde bare blitt glad, liker slike produkter, og synes det er fint å prøve noe nytt..

Om du alltid gir bort slike gaver, er det lett å tulle om det. Bare le med, for du gjør det jo fordi du vil være snill, ikke fordi du har baktanker med det. :gjeiper:

Jeg hadde en tante som alltid ga bort strømpebukser og sokker og truser i julegave. Ikke at det var så spennende, men det lå mye god tanke bak det. Itillegg var det ting man hadde bruk for. Hun likte ikke gi bort ting som ble sett på som unødvendig.

Jeg viser at jeg blir glad for alt jeg får. Selv om jeg får noe som jeg kanskje ikke har bruk for, eller har interesse av, er jeg takknemlig. Får man noe man ikke liker får man bare trekke på smilebåndet og tenke at det er tanken bak det som er viktig, og man kan jo bytte det.

Egentlig syns jeg det er mange bortskjemte mennesker i verden. Det at man i det hele tatt får en gave skal man være takknemlig for. Tror dere at det er normal å få gave i hytt og pine over hele verden? :popcorn:

Skrevet

Jeg blir skuffet. For det første bruker jeg aldri såpe og for det andre bruker jeg bare en bestemt deodorant og en bestemt parfyme. Får jeg slike ting i gave blir det stående på badet til det er lenge utgått på dato.

• Liker 2
Skrevet

Blir ikke fornærmet over å få såpe nei, hadde vært verre om det hadde vært deodorant :fnise:

Men nå er jeg veeeldig kresen på kropps-og hudpleie da så ofte går disse kjøpene fra andre veldig feil! Da blir det bare gitt bort:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir glad! Som regel, i alle fall. Jeg holder meg unna produkter som er testet på dyr, så det blir jo litt vanskelig om jeg får slike produkter i julegave.. det må jeg innrømme, selv om det selvsagt er tanken som teller. Men gi meg hva som helst fra Lush, og jeg jubler!

Skrevet

jeg syns det er veldig fin gave både å få og gi bort.

de fleste har jo bruk for det, er mye bedre enn en pyntegjenstand man kaster/bytter/støver ned eller bare gir videre.

dessuten er det så digg å få litt kvalitet, om jeg har lite penger kjøper jeg meg liksom ikke de dyreste pleieproduktene og da er det koslig å få sånt i gave! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad. :)

Gjest Solsmil
Skrevet

hvis det hadde vært en god, kanskje eksklusiv såpe så hadde jeg blitt kjempeglad. Men sånn for min del så synes jeg det er greit om sånne produkter ikke lukter så sinnsykt mye (noen som gjør det). Hadde det vært en dusjsåpe fra rimi så hadde jeg ikke blitt fult så glad...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sånne gaver. Jeg pleier som regel å aktivt ønske meg sånne ting til de venninnene mine som gir jule- og bursdagsgaver og spør etter gaveønsker. Det er en fin gave som ikke trenger å koste så mye, men som gjerne koster litt omtanke (noe som lukter godt, kanskje ansiktskrem/maske om man har sutra over tørr hud i ansiktet sammen med en skrubbehanske i favorittfargen).

Jeg hater derimot dill. Ååååh, for en nydelig vase. Og ja, det var ærlig talt en nydelig vase. Men jeg har to esker i kjelleren med dill og vaser som jeg ikke har plass til. Så jeg setter den her midt på bordet, til jeg bestemmer meg for hvilken av mine pynteting som skal få ferie i kjelleren. Tuuusen takk, dette var nyttig.

Eller dette nydelige settet håndklær. Jeg har jo ikke skapplass igjen, må vite at jeg ønsket meg håndklær!

Gi meg noe fint som jeg kan bruke opp! :jepp:

Elsker det! Og har aldri tenkt at giveren synes jeg stinker, selv om jeg har fleipet med det.

Gjest badeand1
Skrevet

Syns det er kjipt å få sånne ting. Uansett hvor "eksklusivt" det er.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir absolutt ikke fornærmet, men siden jeg har tørr hud som slett ikke "liker" alle typer såper så blir jeg ikke jublende glad heller. Jeg vil helst bruke de merkene jeg vet jeg ikke blir enda mer tørr av.

Men hvis noen hadde kjøpt et merke jeg bruker så hadde jeg blitt glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...