Agathe Skrevet 30. mars 2012 #21 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg anbefaler også coop änglamark dagkrem Endret 30. mars 2012 av Agathe
Gjest Tigress Skrevet 30. mars 2012 #22 Skrevet 30. mars 2012 Meen palmeoljen de bruker er vel økologisk. Eg kan ikkje lett finne ut kva palmeolja kjem frå, og dermed er det ikkje visst at dei ikkje kappar ned regnskog for å få tak i han. Økologisk eller ikkje. Eg har forresten denne kremen, eg, og likar han godt, blei berre ganske kvalm då eg såg det var palmeolje i han.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #23 Skrevet 30. mars 2012 Hvor finner man Coop Ãnglamark dagkrem og hva koster den?
Agathe Skrevet 30. mars 2012 #24 Skrevet 30. mars 2012 Hvor finner man Coop Ãnglamark dagkrem og hva koster den? Finner den i de aller fleste coop-butikkene, obs, prix, coop-marked. Usikker på hva den koster, mener å huske at den kostet godt under hundrelappen på obs - TROR til og med under 70,-
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #26 Skrevet 3. april 2012 Jeg er student og kjøper Simple sin dag og nattkrem når jeg har lite penger. Koster litt under 100,- for en på Sparkjøp. Synes de er helt greie, et pluss at dagkremen har spf 15 Edit: glemte å skrive at det også er et pluss at det er pumpeflaske. Jeg brukte en del Simple produkter før, men fant ut at det er parabener og parfyme i nesten alle produktene deres. I hvetfall i renseklutene!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #27 Skrevet 3. april 2012 Det er ikke mye til 150kr som kan hjelpe en slik vrien hud. I perioder med dårlig råd har jeg strekt meg etter jojobaoljen som fukt, naturell yoghurt som beroligende maske, og natron som ansiktsskrubb. Veldig enkelt, billig og greit. For dehydrert hud kan det hjelpe å drikke mer vann, antar du er dehydrert og ikke tørr siden du kjenner det godt etter huden har vært i kontakt med vann samt at du sliter med kviser. TS her. Jeg er ikke dehydrert, jeg drikker nok for mye vann. hehe Jeg prøver å kutte ned, men det er ikke så lett. (det er ikke noe galt med meg, det er bare sånn jeg er. Har tatt alle tester hos fastlege ) Hvordan bruker du natron som skrubb? Blandes med?
Gjest Eld Skrevet 3. april 2012 #28 Skrevet 3. april 2012 Jeg brukte en del Simple produkter før, men fant ut at det er parabener og parfyme i nesten alle produktene deres. I hvetfall i renseklutene! Jeg kjøper de kun når jeg ikke har råd til å kjøpe noe annet, fordi de ikke gjør huden min verre (som mange av de andre overparfymerte billigkremene), at de har pumpeflaske og at dagkremen har spf15. Det står at hverken kremene eller renseklutene inneholder parfyme, men renseklutene inneholder methyl- og propylparaben. På siden deres kan man velge et produkt og klikke på 'ingredients', så kommer det opp hva produktet inneholder
Karmosin Skrevet 4. april 2012 #29 Skrevet 4. april 2012 Det finnes ikke parfyme i Simple-produkter. Greia deres er at det ikke er noe unødvendig, altså parfyme og tilsatte fargestoffer, i noe av det de lager. Det er parabener i dem, fordi det må være konserveringsmidler for at produktene ikke skal bli harske fort, og i parabendebatten står jeg ganske greit på "vi vet mye mindre om alternativene"-sida Jeg er allergisk mot parfyme, og Simple er et av de merkene jeg gjerne bruker. Det er dessverre vrient å få tak i andre enn de aller mest basic produktene deres, men Kind To Skin Replenishing Rich Moisturiser har jeg sett både på Vita og Coop. Den har vært helt grei for min tørre, sensitive hud som lett overreagerer og blir feit av feil krem.
Gjest kittycat Skrevet 6. april 2012 #30 Skrevet 6. april 2012 eg bruker bare niva sin, i krukke. kan brukes over hele kroppen
totes_mc Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Jøss, beklager da. Jeg leste litt for fort. Hun ba om en krem uten parfyme Her er ingredienslisten til den du tipser om: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Myristyl Alcohol, Butylene Glycol, Alcohol Denat., Stearic Acid, Myristyl Myristate, Cera Microcristallina, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides | Simmondsia Chinensis Oil, Tocopheryl Acetate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Polyglyceryl-2 Caprate, Dimethicone, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Parfum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå