Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har for tiden veldig dårlig økonomi, men må kjøpe ny ansiktskrem.

Jeg har blandingshud (tror jeg), som blir veldig tørr etter vask men så er den plutselig veldig oljete eller fet sånn helt uten videre...

Noen tips til en ansiktskrem som koster under 150 kroner og som er uten parfyme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i fuktighetskremmene til The Body Shop. Hvis du går inn i butikken, får du hjelp til å velge en krem som passer deg. De koster litt over 150 kroner, men under 200. De er veldig drøy i bruk, og varer lenge.

Skrevet

Enig med Sophia her. Om du absolutt må ha en billig krem, ville jeg gått for BodyShop sine:)

AnonymBruker
Skrevet

The Body Shop er vel generelt ganske parfymerte og sterke saker. Jeg anbefaler deg heller å prøve Green People, TS. Organisk, naturlig hudpleie uten parfyme, lanolin, mineralolje, parabener og annet dritt du gjerne finner i TBS. Handler du på nett, feks.her kan du få kremene til Green People for mellom 100 og 150 kr. Jeg anbefaler spesielt Fruitful Nights nattkremen og Vita Min Fix 24 hour cream.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Nivea :) Super for tørr hud. nivea-soft-face-body-hands-moisturizing-creme-2.6oz-1_1.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Nivea :) Super for tørr hud.

Hun ba om en krem uten parfyme :)

Her er ingredienslisten til den du tipser om:

Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Myristyl Alcohol, Butylene Glycol, Alcohol Denat., Stearic Acid, Myristyl Myristate, Cera Microcristallina, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides | Simmondsia Chinensis Oil, Tocopheryl Acetate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Polyglyceryl-2 Caprate, Dimethicone, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Parfum

• Liker 1
Skrevet

Boots apotek har 30% på alle dagkremer hudpleie etc nå, der finner du sikkert no.

Ellers så er det billig å bestille på nett...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar :)

Nivea sine kremer har jeg prøvd ut før. Jemeni ,det er jo mer parfyme enn noe annet i de jo!

Body shop har jeg ikke prøvd fordi jeg har fått høre at de inneholder ganske mye parfyme..

Skrevet

Jeg antar at du ikke er er acneprone siden du har tørr hud. Du kan prøve den fra Decubal som er å få på apoteket. Den er fin til tørr hud og er uten parfyme. Jeg tror den koster rundt 120kr. Den har lanolin i seg, men det burde ikke være et problem om du ikke sliter veldig med kviser. Jeg har brukt den selv uten noe problem.

Decubal

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Takk for mange svar :)

Nivea sine kremer har jeg prøvd ut før. Jemeni ,det er jo mer parfyme enn noe annet i de jo!

Body shop har jeg ikke prøvd fordi jeg har fått høre at de inneholder ganske mye parfyme..

Jeg har brukt den organiske til body shop. Føler ikke at det er mye parfyme i den men har ikke sjekket.

Gjest Nanne70
Skrevet

Må den koste under 150,-? Weleda Iris Day Cream er uten parfyme, stabiliserende for huden og koster i alle fall under kr 200,-. Du får Weleda i helsekostforretninger og på enkelte apotek. Parfymerikjeden VITA har også en egen ansiktskrem, om den er uten parfyme vet jeg ikke, men den er parabenfri. Prisen er rundt 60,- kr. VITA har også et merke som heter Formula 10.0.6., der har de en parfymefri ansiktskrem som heter ShineFree Moisturizer til kr. 99,- og skal være bra for blandingshud.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Ânglamark sin dagkrem. Er veldig fornøyd med den. Den er uten parfyme, farge og konseveringsmiddel. Og koster under 100-lappen på Coop.

• Liker 1
Skrevet

Må den koste under 150,-? Weleda Iris Day Cream er uten parfyme, stabiliserende for huden og koster i alle fall under kr 200,-. Du får Weleda i helsekostforretninger og på enkelte apotek. Parfymerikjeden VITA har også en egen ansiktskrem, om den er uten parfyme vet jeg ikke, men den er parabenfri. Prisen er rundt 60,- kr. VITA har også et merke som heter Formula 10.0.6., der har de en parfymefri ansiktskrem som heter ShineFree Moisturizer til kr. 99,- og skal være bra for blandingshud.

Kremen fra weleda er rimelig på iherb.

(husk å bruk kode hvis det er første gang du kjøper derfra= 5$)

http://www.iherb.com/m/Weleda-Iris-Hydrating-Day-Cream-1-0-fl-oz-30-ml/27043?at=0

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg bruker 150 kroner på en ansiktskrem så strekker jeg meg så langt det er mulig. Jeg sliter veldig med kviser og komedoner og Decubal blir jeg enda verre av. Ellers takker jeg for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mye til 150kr som kan hjelpe en slik vrien hud.

I perioder med dårlig råd har jeg strekt meg etter jojobaoljen som fukt, naturell yoghurt som beroligende maske, og natron som ansiktsskrubb. Veldig enkelt, billig og greit. For dehydrert hud kan det hjelpe å drikke mer vann, antar du er dehydrert og ikke tørr siden du kjenner det godt etter huden har vært i kontakt med vann samt at du sliter med kviser.

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg anbefaler deg heller å prøve Green People, TS. Organisk, naturlig hudpleie uten parfyme, lanolin, mineralolje, parabener og annet dritt du gjerne finner i TBS. Handler du på nett, feks.

Men til gjengjeld full av palmeolje. Bleurrgh.

Skrevet (endret)

Jeg er student og kjøper Simple sin dag og nattkrem når jeg har lite penger. Koster litt under 100,- for en på Sparkjøp. Synes de er helt greie, et pluss at dagkremen har spf 15 :)

Edit: glemte å skrive at det også er et pluss at det er pumpeflaske.

Endret av Eld
AnonymBruker
Skrevet

Men til gjengjeld full av palmeolje. Bleurrgh.

Meen palmeoljen de bruker er vel økologisk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker VIC, koster ca. 50 kr i matbutikken.

Før brukte jeg kun dyre produkter og hadde masse trøbbel med huden, men etter at jeg begynte med denne så har huden holdt seg myk og glatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...