Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I desember hadde jeg desverre en MA i uke 8.... men vi har ikke gitt opp håpet (selv etter 3 SA og 1 Ma).

Fikk tilbake syklusen igjen i februer etter utskrapninga i desember, og har vært regelmessig siden (er alltid regelmessig, nøyaktig 29 dagers syklus).

De siste dagene har jeg hatt ubehag i underlivet, nesten mensaktige murringer, ømme bryster og litt svak blødning (truseinnleggnivå). Tok eggløsningstest for 3 dager siden, og den var knall positiv. Tok og en idag da det ikke vil gi seg (blør ikke lengre), og den var like positiv! Er det ikke sånn at testene skal bli svakere da? Siste mens første dag var 15 mars, dog en noe kortere mens enn vanlig.

Betyr dette av en eller annen grunn at jeg er skikkelig fruktbar nå? Siden testene vedvarer i styrke?? Vi har regelmessig sex uansett, men kanskje det ville vært en ide å kjørt på litt ekstra nå? Normalt så har vi samleie 4-6 ganger i uka..

Videoannonse
Annonse
Gjest Modig mor
Skrevet

Det er leit å høre at du har vært gjennom så mye. Jeg håper neste spire blir værende tida ut!

Jeg har ikke brukt eggløsningstester, men så vidt jeg forstår, blir de svakere når eggløsningen er over. Det kan høres ut som om kroppen din forbereder seg, men ikke har klart å slippe egget ennå? Og 4-6 ganger i uka holder, lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Det er leit å høre at du har vært gjennom så mye. Jeg håper neste spire blir værende tida ut!

Jeg har ikke brukt eggløsningstester, men så vidt jeg forstår, blir de svakere når eggløsningen er over. Det kan høres ut som om kroppen din forbereder seg, men ikke har klart å slippe egget ennå? Og 4-6 ganger i uka holder, lykke til!

Ts;

Takk for svar:-)

Håper egget slipper snart da, for dette er litt ubehagelig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...