Gå til innhold

Om å få seg kjæreste når en er dverg.

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Har sett på Life's Too Short i det siste. Det er en komiserie med dverge-skuespilleren Warwick Davis i rollen som seg selv (men egentlig ikke "seg selv").

Blant annet dukker det opp en god del date-problematikk. Warwick er f.eks. ikke tiltrukket av andre dverger, noe som kommer tydelig frem da han havner på date men en annen dverge-kvinne. I serien har han også nylig blitt fraskilt sin kone, som er av normal størrelse.

Got me thinking about stuff.

For det første søkte jeg ham opp på Wiki, og det viser seg at Warwick faktisk er gift med en dverge-kvinne i det virkelige liv.

Er det sånn at dverger nødvendigvis vil måtte bli sammen med andre dverger? Eller kan det hende at også dverger har sjans på mennesker av normal vekst dersom de skulle ønske det? Dersom de f.eks. ikke er tiltrukket av andre dverger?

Ville du personlig ha gitt en dverg en sjanse? For min del må jeg nok svare "nei" på dette, kanskje med mindre det var snakk om en miniatyr-dame med alle de normale proporsjonene.

Deres tanker?

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

herregud.. :filer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grensen for å være dverg? Har datet en på 150...

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at dverger nødvendigvis vil måtte bli sammen med andre dverger?

Enten det, eller så må de finne en ikke-dverg som liker dverger :)

Ville du personlig ha gitt en dverg en sjanse?

Jeg har aldri møtt en dverg som jeg har funnet attraktiv, så det spørs.

Gjest Maruwan
Skrevet

Hva er grensen for å være dverg? Har datet en på 150...

I følge Wiki er grensa på 147 cm, men at det i tillegg er medisinske årsaker som spiller inn.

AnonymBruker
Skrevet

147 er en ganske høy dverg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at det er under 150 for menn og under 140 for kvinner.

De over det regnes vel bare som kortvokste!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en "dverg", de er jo ikke dverger, de er kortvokste mennesker. Jeg er jo 170, og 178 med hæler. Og selv når jeg var på date med han gikk jeg med hæler, hvorfor ikke? Vi gikk der, holdt hender, smilte og lo, vi var glade og lykkelige sammen. Han var vel kanskje 130 eller noe. Og jeg kunne aldri kjøre bilen hans eller han min hehe. :)

Han var en flott kar, jeg ble sjarmert i senk, bokstavlig talt hehe. Vi gjorde det slutt pga uenigheter, ikke høyde.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg har vært sammen med en "dverg", de er jo ikke dverger, de er kortvokste mennesker. Jeg er jo 170, og 178 med hæler. Og selv når jeg var på date med han gikk jeg med hæler, hvorfor ikke? Vi gikk der, holdt hender, smilte og lo, vi var glade og lykkelige sammen. Han var vel kanskje 130 eller noe. Og jeg kunne aldri kjøre bilen hans eller han min hehe. :)

Han var en flott kar, jeg ble sjarmert i senk, bokstavlig talt hehe. Vi gjorde det slutt pga uenigheter, ikke høyde.

Kult! Fortell mer!

Hadde han noen issues med høyden sin?

Hvordan gikk sexen for seg?

Fikk dere mye reaksjoner?

Hva som helst du kan komme på, egentlig. Alt er av interesse.

AnonymBruker
Skrevet

Kult! Fortell mer!

Hadde han noen issues med høyden sin?

Hvordan gikk sexen for seg?

Fikk dere mye reaksjoner?

Hva som helst du kan komme på, egentlig. Alt er av interesse.

Hehe, ok :)

Ja, han hadde noen problemer med å være så lav, men det var noe han helst bare delte med meg og de nærmeste rundt seg. Utad så var han veldig smilende og blid, men av og til når vi var alene så betrodde han seg til meg at han ofte ikke ble møtt med respekt, at han på alle måter hadde blitt sett ned på av folk, at de hadde sett stygt på ham osv. Han jobbet i kassa på Rema 1000 når vi ble kjent, vi traff fort tonen sammen over disken, det startet der. Men der opplevde han mye som ga selvtilliten hans stikk. Feks når han av og til la ut varer så kunne tenåringer komme og si "uuuuuff, skal jeg ta ned noe fra midterste hylle, eller løfte deg opp?". Gjerne ungdom fra ungdommskolen ved siden av, det var ikke kjekt..

Sexen var faktisk ganske bra, vi prøvde så masse forskjellige stillinger, var alltid noe bra! Merka ikke så veldig mye til at han hadde korte ben i senga, annet enn at hvis jeg stod på alle 4 i doggy style, så gikk det ikke så veeeldig bra. Han hadde helt OK kuk, var ikke veldig liten eller veldig stor, gjennomsnittelig. Og han visste å bruke den :D

Og ja, fikk MASSE reaksjoner.. Den første tiden ( bor i "liten" by der alle ser alle ) fikk vi masse drit slengt etter oss. Jeg fikk høre "har du funnet han der i barnehagen??" mens vi gikk og leide hender, har også fått PEDO ropt etter meg av en gjeng drittunger, og han ble mobba av folk som ikke liker han fra før, feks "må du ha stige for å kysse henne" osv.

Men det er mer negative reaksjoner fra idioter, vil jeg si..

Vennene våre reagerte ikke så veldig, men jeg fikk MASSE spørsmål fra venninnene mine som lurer på det samme dere gjør i denne tråden, og jeg skjønner jo at folk lurer, det er jo noe uvanlig, liksom :)

Det var litt vanskelig å gå på turer sammen i skog og mark, for han ble jo mye fortere sliten enn det jeg ble, selv om han gikk like fort. Og det å finne penklær var vanskelig, alt av bukser og en del overdeler måtte skreddersys eller kjøpes i barneavdelingen og sys om. Så det var ikke bare bare å impulsshoppe hvis han trengte noe nytt.

Når vi gikk på kino, resturant, og andre offentlige steder så fikk jeg en del blikk ala "er DU sammen med han der?????" liksom, folk hadde det spørsmåltegnet i trynet. Som om ei vanlig jente ikke kunne værtsammen med en så lav gutt, liksom.

:) Si i fra om det er mer du lurer på.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Å forresten, jeg må nevne at eksen min, den kortvokste, hadde problemer med å skaffe seg dates og kjærester JA. Før meg så hadde han bare hatt 1 kjæreste, og det var på ungdommskolen, han var 22 når vi ble sammen og jeg 20.

Gjest Maruwan
Skrevet

Hehe, ok :)

Ja, han hadde noen problemer med å være så lav, men det var noe han helst bare delte med meg og de nærmeste rundt seg. Utad så var han veldig smilende og blid, men av og til når vi var alene så betrodde han seg til meg at han ofte ikke ble møtt med respekt, at han på alle måter hadde blitt sett ned på av folk, at de hadde sett stygt på ham osv. Han jobbet i kassa på Rema 1000 når vi ble kjent, vi traff fort tonen sammen over disken, det startet der. Men der opplevde han mye som ga selvtilliten hans stikk. Feks når han av og til la ut varer så kunne tenåringer komme og si "uuuuuff, skal jeg ta ned noe fra midterste hylle, eller løfte deg opp?". Gjerne ungdom fra ungdommskolen ved siden av, det var ikke kjekt..

Sexen var faktisk ganske bra, vi prøvde så masse forskjellige stillinger, var alltid noe bra! Merka ikke så veldig mye til at han hadde korte ben i senga, annet enn at hvis jeg stod på alle 4 i doggy style, så gikk det ikke så veeeldig bra. Han hadde helt OK kuk, var ikke veldig liten eller veldig stor, gjennomsnittelig. Og han visste å bruke den :D

Og ja, fikk MASSE reaksjoner.. Den første tiden ( bor i "liten" by der alle ser alle ) fikk vi masse drit slengt etter oss. Jeg fikk høre "har du funnet han der i barnehagen??" mens vi gikk og leide hender, har også fått PEDO ropt etter meg av en gjeng drittunger, og han ble mobba av folk som ikke liker han fra før, feks "må du ha stige for å kysse henne" osv.

Men det er mer negative reaksjoner fra idioter, vil jeg si..

Vennene våre reagerte ikke så veldig, men jeg fikk MASSE spørsmål fra venninnene mine som lurer på det samme dere gjør i denne tråden, og jeg skjønner jo at folk lurer, det er jo noe uvanlig, liksom :)

Det var litt vanskelig å gå på turer sammen i skog og mark, for han ble jo mye fortere sliten enn det jeg ble, selv om han gikk like fort. Og det å finne penklær var vanskelig, alt av bukser og en del overdeler måtte skreddersys eller kjøpes i barneavdelingen og sys om. Så det var ikke bare bare å impulsshoppe hvis han trengte noe nytt.

Når vi gikk på kino, resturant, og andre offentlige steder så fikk jeg en del blikk ala "er DU sammen med han der?????" liksom, folk hadde det spørsmåltegnet i trynet. Som om ei vanlig jente ikke kunne værtsammen med en så lav gutt, liksom.

:) Si i fra om det er mer du lurer på.

Tusen takk for det svaret, veldig interessant lesning. Og så kult at du er (og tydeligvis var) så laied-back med hele greia.

Det her gjorde meg glad.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det var faktisk veldig interessant å lese AB, takk for at du delte :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for det svaret, veldig interessant lesning. Og så kult at du er (og tydeligvis var) så laied-back med hele greia.

Det her gjorde meg glad.

Takk selv, og no problem :) Var vanskelig å tenke så mye over at vi var så ulike som vi var, når tonen var så god som den var:)

AnonymBruker
Skrevet

No problem, bare spør om det er noe mer, du også :)

Gjest Maruwan
Skrevet

Hva mener du med "faktisk", frøken spydig? I motsetning til åpningsinnlegget, liksom?

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva mener du med "faktisk", frøken spydig? I motsetning til åpningsinnlegget, liksom?

Tolk det som du vil :nigo:

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Tolk det som du vil :nigo:

Det er det frekkeste! Nå har jeg aldri...

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er det frekkeste! Nå har jeg aldri...

Hvis det hjelper så lo jeg høyt av det siste avsnittet, men det var kanskje ikke helt reaksjonen du var ute etter.

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Hvis det hjelper så lo jeg høyt av det siste avsnittet, men det var kanskje ikke helt reaksjonen du var ute etter.

Yesss!

For å si som den pedofile som pulte en dverg sa: Nå husker jeg ikke i farten hva han sa for noe, men noe morsomt var det ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...