AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Nok har jeg hørt om mange rare måter å oppdra barna sine på, men dette tror jeg må være en av de særeste. Er dette en ok måte å mate barnet sitt på synes du? Kunne du tenke deg å mate dine barn på denne måten? 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Nei, jeg synes ikke det er greit. Synes faktisk det så litt ekkelt ut.
Gjest finurlig Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Med mindre du er en fugl synes jeg IKKE det er ok.. :gjeiper: 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Nei, æsj. Jeg syns det er ekkelt bzre det å putte smokken til barna mine i egen munn jeg, selv om det visstnok er normalt og helt ok i følge tråd om det på graviditet/spedbarn. 2
ini Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Eh.. nei. Maten begynner jo å brytes ned allerede i munnen (mekanisk i form av tygging og kjemisk i form av spytt), noe som kan medføre at enkelte vitaminer/mineraler e.l. kan bli en mangelvare hos barnet. Dessuten er det ganske ekkelt. 5
Gjest pærecider Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Yuck... Nå ble jeg litt kvalm... En ting er å kysse ungen på truten, men å gi ungen mat som en har tygget på... Og hva er så den pedagogiske oppdragelsesideen bak dette her?
Gjest *Maja* Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Kan ikke barnet tygge maten selv så ikke gi barnet mat som må tygges. Fytti så ekkelt! 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Alicia Silverstone Feeds Son Her Chewed Food A few years ago, Alicia Silverstone launched The Kind Life website -- which she describes as "an interactive extension of my book, The Kind Diet, which is about living your healthiest and happiest life to the fullest, while taking care of mama Earth at the same time!" The thinking is when you're good to mama, mama's good to you -- but that theory has been taken to the extreme with a new video she recently posted to the site, where Alicia is seen feeding son Bear with the chewed food from her mouth. Baby bird-style, ya'll. She writes: "I just had a delicious breakfast of miso soup, collards and radish steamed and drizzled with flax oil, cast iron mochi with nori wrapped outside, and some grated daikon. Yum! I fed Bear the mochi and a tiny bit of veggies from the soup ... from my mouth to his. It's his favorite ... and mine. He literally crawls across the room to attack my mouth if I'm eating. This video was taken about a month or 2 ago when he was a bit wobbly. Now he is grabbing my mouth to get the food!" kilde: http://www.theinsider.com/gossip/50967_Alicia_Silverstone_Feeds_Son_Chewed_Food_From_Her_Mouth/index.html Det er hennes side av saken.
Birgitta Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Hehe, jeg kan ikke tro det er skadelig. Regner med at våre forfedre gjorde dette i noen årtusenet. Men det gjør det jo ikke naturlig for oss i våre dager. 2
TøydukkeAnna Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 Nei æsj. Kommer ikke til å mate mine fremtidige unger slik.. 1
Calypso Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Lurer på hva hun kan vente seg når hun skal venne ungen til å spise normalt? ...eller må hun fore ungen sånn til han nærmer seg pensjonistalder? 1
Skogstrollet Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 Neimen herre....Håper noen forbarmer seg over den moren og kjøper stavmikser/foodprosessor for det er tydeligvis noe hun mangler som ser seg nødt til å tygge foret til barna....! 4
ellen :) Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Æsj..ble kvalm jeg nå.... Endret 28. mars 2012 av ellen :) 1
Gjest Jim Jones Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Nei, kjerringa er forstyrra og burde hatt barnevernet på døra.
Gjest SnowLeopard Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Gir meg assosiasjoner til da jeg var liten, og pappa måtte tygge tyggisen myk før jeg greide og tygge den selv Men dette her var bare ekkelt! 1
Gjest EryMax Skrevet 29. mars 2012 #20 Skrevet 29. mars 2012 Jeg spyr. Det er sikkert bare svangerskaps kvalmen som snakker. Jeg hørte forresten på God Morgen Norge at unger som blir matet med skje blir feite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå