AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Hadde du likt, og er det normalt å bli googlet av sin mor? Hun har googla meg siden jeg var 14, er 17 nå. Hun gjør det ofte.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Hvordan vet du det? Jeg synes det er en naturlig ting å gjøre. Arbeidsgiveren din googler deg, så hvorfor skal ikke en mor gjøre det?
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 registrer deg på ting med et annet etternavn du finner på.. 1
ini Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Tja... jeg tenker bare at hvis du sørger for at det ikke er noe informasjon å finne når hun googler deg er det kanskje ikke så interessant lenger? Hvis noen googler meg får de opp veldig lite. Dette er noe jeg har gått bevisst inn for pga senere arbeidssituasjon. Vil ikke helt at mine fremtidige pasienter skal finne festbilder på facebook fra studietiden... 1
Gjest enirac Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Hadde ikkje likt det og hadde sagt ifra! Å google folk er veldig vanlig, men eg trur ikkje der er vanlig å gjøre det kjempeofte - med mindre man har stalker-tendenser eller er veldig overbeskyttende :gjeiper:
-Turtle Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Om mamma vil google meg, så for all del.. tror ikke hun finner noe særlig. Man bør kanskje ikke gjøre ting på nett, som man er redd for at andre skal finne ut. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Hadde ikkje likt det og hadde sagt ifra! Å google folk er veldig vanlig, men eg trur ikkje der er vanlig å gjøre det kjempeofte - med mindre man har stalker-tendenser eller er veldig overbeskyttende :gjeiper: Det er sikkert mange som googler deg. jeg har googlet flere,og det er skremmende hva som står på nettet. Mange skriver i hytt og pine,og det ligger der for alltid. Ikke sikkert at det du utaler i avisen som er helt på tryne da du er 20,passer seg når du er 40.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Hun gjør det vel for å passe på barnet sitt da. Passe på at barnet ikke har noe ekkelt om seg som ligger ute på nettet. Vær heller litt takknemlig. 3
Kosemose Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Når det gjelder framtidige arbeidsgivere, så tror jeg at en seriøs arbeidsgiver skjønner at det er forskjell på uttalelser fra en overmodig 16-åring kontra den 30-åringen som søker jobb i dag. Alle har en fortid. Veldig mange av våre mest framtredende politikere har en rufsete fortid når det gjelder hva og hvem de har sympatisert med i yngre dager, og jeg vil tro de fleste er klar over at folk blir modne og klokere med årene. Google er da et fritt verktøy som hvem som helst kan bruke! Det rare er at moren din forteller deg at hun googler deg hele tiden. Men hva skal du gjøre? anmelde henne?
Ananas. Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Om ikke annet så får det deg kanskje til å tenke på hva du legger ut. Hvis det er et problem at mamma ser det, så burde det kanskje ikke være der i det hele tatt. Sånn ellers er det litt uvanlig å google noen ofte, og jeg skal innrømme at jeg hadde blitt litt irritert om mamma gjorde det samme med meg "hele tiden". Men jeg er litt gammeldags og tenker at det mamma ikke kan se, er ikke noe for alle andre å se heller. 2
Anglofil Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 (endret) I grunn bryr jeg meg lite, det de kan finne under mitt navn er eventuelt noen filmanmeldelser jeg har skrevet og et par dikt. Jeg er selvsagt veldig bevisst på å legge minst mulig ut under mitt fulle navn, spesielt fordi få i Norge har mitt navn. Er dog noen i utlandet som har samme navn som meg. Med andre ord: tåler ikke folk/arbeidsgivere det så får de bare ha det så godt. Mvh Yvonne Endret 29. mars 2012 av Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå