Cajsa Skrevet 17. januar 2004 #1 Del Skrevet 17. januar 2004 Synes jakken prinsessen hadde utenpå brudekjole var veldig fin! Kragen, slepet og alt... Har noen sett liknende til salgs for oss "vanlige"...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. januar 2004 #2 Del Skrevet 19. januar 2004 Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 19. januar 2004 #3 Del Skrevet 19. januar 2004 Her er et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Den typen kjole med slik jakke over var fjorårets store kjolemote. Hvis du søker litt på QXL, bryllupsmarkeder ol vil du sikkert finne noen for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. januar 2004 #5 Del Skrevet 19. januar 2004 amor brudesalong i haugesund har slike jakker, bor du på vestlandet kan du jo kontakte dem??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 19. januar 2004 Tex: Tror nok ikke det er helt ut med sånn type jakke i år, i og med at de viste en med pels (det jeg ønsker meg) på bryllupsshowet på Grand i helgen.... Synes ikke puff-ermene til Märtha er fine, men ellers er den flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. januar 2004 #7 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg syntes ikke man skal bry seg om at kjolen kanskje er litt ut på dato. Du bør jo finne en kjole som du liker, og hvis det er denne, så bør du jo bare starte å lete etter den (eller få den sydd.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 Jakkekjolene er IKKE ute av motebildet i år, det var ikke det jeg mente! :blunke: Jeg mente bare at siden det ble så populært i fjor måtte det være mulig å finne flere slike kjoler tilgjengelig, både i butikker og på bruktmarkedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå