Gå til innhold

Utskifting av varmtvannstank


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har varmtvannstanken stående i et kjøkkenskap, og der er det ikke sluk. Ønsker derfor å skifte til en med automatisk stopper(heter sikkert noe spesielt, men iallfall sånn som er lurt å ha på varmtvannstanker som står i rom uten sluk...) på.

Noen som vet hva slike tanker koster(skal stå i et underskap, er vel gjerne dyrere for små tanker enn for store). Hvor mye sånn ca vil rørleggerarbeidet komme på?

Tenkte å ringe litt rundt for å sjekke priser, men greit å vite sånn ca syns jeg, så jeg ikke godtar en alt for høy pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg måtte skifte varmtvannstanken min ifjor pga lekkasje.

Det er en av de minste du får tak i. Ny tank pluss arbeid kom på godt og vel 11000. Dyre greier, mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oi, det var litt mer enn jeg hadde sett for meg. Vet du om det ble så dyrt pga lekkasjen? Uansett, er vel best å bytte før det blir lekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, lekkasjen hadde ikke gjort noen skade ennå. Det var selve tanken som var såpass dyr. Men du burde jo forhøre deg og se om du finner noe rimeligere. Men ikke regn med noen billig affære!

Lykke til! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge broderen (som er rørleggerlærling) må du sikkert regne med minst 7000 kr. Han anbefaler å be om fastpris, altså at du får et tilbud på jobben uavhengig av hvor lang tid de bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...