Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi går mot varmere tider og jeg har kuppet en shorts som jeg ser for meg kan være stilig med t-skjorte, topper, singlet osv..Problemet er at kjæresten min virker så utrolig misfornøyd med kjøpet (og det er ikke første gang..) Har erfart at når jeg syns noe er fint men kortere enn over kneskålene så blir han krask, type: "den er for kort", "skal du gå med det der??", "hva kommer vennene mine til å si?".

Dette gjør meg usikker, og hver gang jeg ser etter klær så har jeg han alltid i bakhodet (styrt unna en del plagg jeg syns er kjempefine) :sjenert:

Mye mulig jeg gjør mye ut av en bagatell men lurer noen ganger på om jeg har for tacky smak som liker korte shorts både på meg og andre jenter for den saks skyld :fnise:

Ville dere ha protestert eller føyd dere? Respekterer han jo selvfølgelig, men føler at dette på en måte kanskje blir litt kontrollerende? Bare lurer, hadde vært gøy å høre andres meninger.

Her er shortsen forresten

http://stylig.com/435136.html

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke shortsen var for kort. Var en helt normal sommer shorts, ikke tacky i det hele tatt . Syns ikke han skal ha noe å si på at du liker å gå med singlet eller shorts en gang i blant. Klager han når du går i bikini også ? Det er jo ganske avslørende

• Liker 1
Skrevet

Det der er jo normal lengde på en shorts:) Han er vel bare sjalu for at andre menn skal se på deg da! Gå med hva du vil du.

• Liker 1
Skrevet

Har du veltrente, lange bein, er den ikke for kort!:)

Ellers skal du følge magefølelsen din på han kjæresten din.... :filer:

• Liker 3
Skrevet

Helt grei lengde; ikke for kort!:-)

Skrevet

For kort for mine stubbete små bein, men sikkert kjempefine til flotte ben:) Shorts, med mindre de viser frem rumpeballene dine, er sjelden for korte:)

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg svart at jeg går med hva jeg vil, og kunne ikke brydd meg om hva vennene dine mente om den saken. Jeg kler meg ikke for å tilfredstille vennene dine.

Den shortsen er normal, og jeg lurer på hvordan han tenker når du skal ligge og sole deg med bikini

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvor gammel du er. Synes ikke den var for kort om du er under 40 og har veltrente bein. Er du over 40, derimot er jeg nok enig med kjæresten din... Men du burde uansett gå i klær du føler deg komfortabel i, så får andre mene det de vil :jepp:

Skrevet

Hei, igjen!

Tusen takk for svar :)

Jeg er 22 og bruker str. 36, så beina mine tåler å gå i shorts, derfor jeg ikke vil pakke de inn (særlig når det blir varmt).

Jeg skal prøve å gi litt mer beng i hva han sier..blir bare sliten av sur stemning + den rare følelsen av å bli "sett ned på"..

Takk igjen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30, og går aldri i slike plagg selv, mest fordi jeg aldri får farge på bena ;)

Den er overhodet ikke for kort, kunne lett ha gått med den selv - og jeg går jo som sagt aldri med veldig korte ting. Og sandaler/sko som ikke har høye hæler(synes wedges kan funke fordi det er mer uformelt.)

Ville brukt en topp som ikke var kjempestram til. Jeg ser da folk i sånne shorter hele tiden om sommeren i de fleste aldre?

SOm sagt; jeg går aldri i tettsittende, eller kjempetrange eller korte plagg - har aldri gjort det, og jeg synes kjæresten din har veldig konservativ smak. Tror nok han er redd for at du skal få positiv oppmerksomhet fra andre ;)

Jeg hadde ikke hørt på hans råd.

Skrevet (endret)

Takk for hjelpen, alle sammen! :takke:

Endret av Mayumie
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke få kort, men du er jo ikke nødt til å gå med en tacky crop top til, akkurat. :) Synes korte shortser er veldig fin med en fin t-skjorte til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...