AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har klart å skitne Conversene mine skikkelig til, siden jeg var uheldig å tråkke i gjørme. Jeg har prøvd å skrubbe de i vasken, men de blir ikke rene av det. Hvis jeg tar de i vaskemaskinen, blir de veldig slitte da? De er kun tre uker gamle. Er redd for at stoffet skal bli slitt og at det lettere blir hull i det? Hvilket program bør jeg ha på i så fall?
Virina Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg pleier å vaske mine i vaskemaskinen når de er skitne, det er intet problem om du kjører de på ullvask Endret 28. mars 2012 av Virina
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Tusen takk for svar! Skal jeg bruke vaskepulver?
Virina Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Tusen takk for svar! Skal jeg bruke vaskepulver? Ja
Gjest mari kontrari Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Ser svaret kommer litt for sent, men til andre som måtte søke: Det eneste jeg har erfart kan gå galt er at for høy temperatur (tror det var det), gjør at gummien i sålen blir tørr og lettere sprekker opp. Men ellers går det altså fint
ashera Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Ullvask er som regel 30 grader, så da burde anbefalingen over gå bra.
Solbærsaft Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Gjelder dette alle tøysko, eller må jeg se an sømmen og formen på skoen? Har et par "vanlige" tøysko fra bianco og de har blitt ganske fæle...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Har nyvaskede converse i dag. Ble vasket på 40 grader, sammen med et par ansiktshåndklær, for å dempe noe av slagene mot vaskemaskinvegg. Brukte ikke vaskemiddel, men brukte eddik i skyllemiddelskåla. for øvrig slenger jeg mer eller mindre alle sko i vaskemaskina. Unntak er pensko, fjellsko, støvletter og digre vintersko. Blir de ødelagte, så blir de det, men jeg har enda til gode å ikke få "nye" sko ut av vaskemaskinen på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå