Gå til innhold

Hvor i livet er du?

Grooo

Hvor i livet er du?  

1 stemme

1. 1. Hvor i livet er du?

• Grunnskole/videregående
      6
    • Høgskole/Universitet (første utdannelse)
      31
    • Videregående/Høgskole/Universitet (ny utdannelse)
      12
    • Jobber uten utdannelse
      4
    • Jobber (jobbet mindre enn sju år)
      22
    • Jobber (jobbet maaaange år)
      13
    • I permisjon
      1
    • Arbeidsledig/på tilltak
      10
    • Annet...
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone

Jeg har en høgskoleutdanning fra 95, og har jobbet siden den tid med relevante jobber, dog ulike felt. Skal straks begynne i ny (nygammel da..) jobb igjen, og gleeeeeeeeder meg til nye utfordringer!

...... *innser at jeg begynner å bli gammel*...... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i en slags blandingsposisjon, jeg. Har halvannet år på universitetet og et toårig studium på høgskole. Da ble jeg journalist. Nå jobber jeg som journalist samtidig som jeg prøver å fullføre et toårig økonomistudium, som jeg også skal bruke til å være journalist. Forhåpentligvis en bedre journalist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med litt av det jeg er utdannet til, men har ennå ikke fått drømmejobben! Men trives i jobben min! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i fire år. Har seks års utdanning (høgere grad på universitet) + litt småtteri (et mellomfag og et semesteremne i tillegg - tatt etter at hovedstudiene var fullført).

Har hatt fast jobb siden januar i fjor, de andre jobbene har vært vikariat eller engasjement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på universitetet, første utdannelse.

Er ganske sent ute, men det gjør jo ingen ting :D

Har i utgangspunktet 2,5 år igjen, men det blir nok lengre enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte arbeidsledig, men det er vel bare delvis sant. Jobber en del som vikar (lærer), og ellers er jeg hjemmeværende med datteren min som snart er tre år. Er ferdig med utdannelse, i hvert fall foreløpig. Er lærer, men mulig jeg tar studerer litt mer om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har universitets utdannelse og jobber naa i en jobb som er ok utenfor Norges grenser, saa jeg laerer jo litt ekstra utenom akkurat jobb rollen min da... :) .. Soeker paa mer relevante jobber paa samme sted, noe som er mer enn vanskelig for oeyeblikket... Gir meg ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet en del deltid og fag her og der bla. ex-phil. Tar opp mer fag fra vgs:p: Nyere Historie, Relgion. Og 2 mx som jeg ikke hadde før. Tenker på Filosofi til høsten.. er inn i det, har mange mennesker rundt meg med spessielle lignende interesser som gjør at det passer, og faget er jo også god livslæring og er åpent. Minus sidene er at det er ett vanskelig og snevert fag, jeg er interresert i mye rart, det er ikke spess lett å få jobb fra det. Så jeg er usikker.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i full jobb men ikke i det yrket jeg har utdannet meg til.

Dette fordi jeg henger med min bedre halvdel i den jobben han har. Noe som gjør at litt flytting må påregnes. Om noen år er det min tur til å være karrierekvinne. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor tok jeg et "tenkeår" etter videregående. Da tok jeg exphil/exfac og psykologi grunnfag, 1.semester ved Universitetet.

Nå tror jeg at jeg har funnet ut hva jeg skal bli, og er i ferd med første året i en treårig høgskoleutdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et semester igjen av min andre utdannelse. Hadde en yrkesutdannelse fra videregående fra før. Har jobbet innen det feltet en del år, men tar nå en høyskoleutdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en utdannelse fra videregående ( yrkeslinje ) og er arbeidsledig nå. Har forkurs til ingeniørutdanning, men jeg kommer til å jobbe et år eller to, før jeg satser på videre studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...