Gå til innhold

Hvor i livet er du?  

1 stemme

1. 1. Hvor i livet er du?

• Grunnskole/videregående
      6
    • Høgskole/Universitet (første utdannelse)
      31
    • Videregående/Høgskole/Universitet (ny utdannelse)
      12
    • Jobber uten utdannelse
      4
    • Jobber (jobbet mindre enn sju år)
      22
    • Jobber (jobbet maaaange år)
      13
    • I permisjon
      1
    • Arbeidsledig/på tilltak
      10
    • Annet...
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lyst til å vite litt om hvor i livet brukerne her inne er, derfor denne undersøkelsen... Håper dere forstår svaralternativene mine, si i fra om jeg skal endre på noe der....

Selv var jeg ferdig med studiene på høgskolen i mai, og har nå etter jul fått min første fulle, faste stilling. (Ok da, det er vikariat ennå, men de har "lovet" at jeg får fast jobb fra august...)

I høst har jeg hatt ett engasjemang på fulltid, og i studietiden hadde jeg en 30% deltidsstilling ved siden av skolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber med noe annet mens jeg i over ett år har søkt om å få jobb til det jeg er utdannet som.

Skrevet

Holder på utdannelse (høyskole) nummer to.

Skrevet

Arbeidsledig hjemmeværende husmor mens jeg venter nr to!

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg jobbet i et år som vaskehjelp mens jeg slkte mer relevant jobb. Nå jobber jeg i en mer relevant jobb (vikariat) men fortsatt bruker jeg ikke det fulle potensiale av min utdannelse.

Jeg er lit i en "på-vent-fase" av livet. Ferdig med utdannelse, men ikke klar for å "gå videre" med de tingene jeg drømmer om (hus og barn etc) før økonomien er på plass...

Skrevet

går på høyskole - min første utdannelse. Er ferdig til sommeren :P

Skrevet

Var heldig å få jobb i det jeg er utdannet til, rett etter utdanningen, og er nå i mitt tredje arbeidsår.

Skrevet

Jeg er utdannet lærer, gikk ut i fjor vår. Har ikke fått fast jobb enda, går i diverse vikarstillinger.

K

Gjest Nicoline
Skrevet

Har jobbet i 21 år - de siste 8 årene har jeg vært i den jobben jeg har nå - min drømmejobb. Har tatt høyskole-utdanning mens jeg har vært i jobb.

Skrevet

Har jobbet i 10 måneder etter endt utdannelse. :blunke:

Skrevet

Går på universitetet.(Første utdannelse) Har nettopp begynt på arkeologifagene, og har da minimum 2,5 år igjen før jeg er ferdig.

Må jo sies at jeg var sent ute med utdanninga. Lot Saeriamannen gjøre seg ferdig først, før jeg begynte på førstesemesterstudiet i fjor høst. Han var ferdig i fjor sommer, og jobber nå. Saeria blir snart 24, og Saeriamannen ble nettopp 27. :D

Skrevet

Har fødselspermisjon nå, men om noen knappe uker er jeg tilbake i jobb. Har redusert med 50% da, så får vi se hvordan det går.......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er cand.mag fra UiO, men har begynt på et toårig høyskolestudium. I mellomtiden jobbet jeg i ett år.

Skrevet

Jeg var ferdigutdannet fra universitet i 95 og har hatt jobber relatert til fagene mine siden da. Snart 9 år det..... grøss og gru! Jeg er tross alt bare 30....

Skrevet

Krysset av for at jeg har jobbet i maaange år :o , men 5 av disse årene var som stipendiat (dvs. i prinsippet betalt utdannelse). Trekker jeg fra disse blir det jobbet i mindre enn 7 år. :wink:

Skrevet

Jeg var ferdig med videregående i fjor vår, og begynte på treårig bachelorstudium i høst (HiO). Bare to og et halvt år igjen nå...

Skrevet

Nylig ferdig med utdannelsen min, på universitetsnivå.

Venter på å starte å jobbe i februar. Gleder meg til endelig å begynne å tjene penger!!! :D

Skrevet

Jeg har jobbet i fem år med det er jeg utdannet som.

Skrevet

Jeg er på min høyskoleutdannelse nr 2, den første avsluttet jeg aldri. Ferdig til påske :D

Skrevet

Jeg har jobbet fulltid siden 1993.

Har ingen utdannelse utenom videregående, men har ikke hatt problemer med å finne meg jobb.

Hvis jeg finner ut hva jeg vil bli når jeg blir stor, så tar jeg gjerne noen år på skolebenken igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...