Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt fra ulike nettsider fra USA mange ganger, også ebay og hver gang har det tatt max 2 uker.

Nå sitter jeg her og har bestilt en enkel t-skjorte og det har gått over en MÅNED! Hadde skjønt det hvis det var en stor eske fullt av porselen, men en liten t-skjorte?

I løpet av ukene har jeg også skrevet tre mailer til nettsiden, hvor jeg ikke har fått noe svar. Sendte nettopp en mail hvor jeg skrev at jeg mest sannsynlig kommer til å raportere dem for dårlig kunde behandling, siden de verken svarer, gir meg penger tilbake eller sender pakken.

Hvor vanlig er det å vente over en måned ved bestilling fra USA sånn egentlig?

- ROCKY

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ventet en måned på en pakke fra England. Det var fordi de hadde glemt å sette kvitteringen utenpå pakken, så den ble sendt tilbake til england fra tollen i Norge. Og så tilbake til Norge, der ble den stoppet i tollen og åpnet. Så ble den sendt til meg. YEY

Endret av sequin
Skrevet

Jeg ventet en måned på en pakke fra England. Det var fordi de hadde glemt å sette kvitteringen utenpå pakken, så den ble sendt tilbake til england fra tollen i Norge. Og så tilbake til Norge, der ble den stoppet i tollen og åpnet. Så ble den sendt til meg. YEY

Jeg antar at de ga deg beskjed om det ? Blir så irritert på nettsider som er så lite profesjonelle at de ikke en gang sier ifra om det skjer noe problemer :(

Skrevet

Jeg antar at de ga deg beskjed om det ? Blir så irritert på nettsider som er så lite profesjonelle at de ikke en gang sier ifra om det skjer noe problemer :(

Jeg sendte de flere mails, og de svarte ikke, fikk svar etter at jeg hadde fått pakken...

Det er rart hvordan nettbutikker er skikkelig hjelpsomme før et salg :P

AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Jeg visste ikke tollen krevde at de skulle ha på kvittering og nettbutikken sa de ikke pleier å ha på kvittering, da er vel min pakke på vei tilbake til England. Den er 10-15 kr over grensen så da blir det vel tollavgift på meg. Utrolig irriterende at den grensen er så lav!

Skrevet

Jeg sendte de flere mails, og de svarte ikke, fikk svar etter at jeg hadde fått pakken...

Det er rart hvordan nettbutikker er skikkelig hjelpsomme før et salg :P

Å guud så irriterende, kjenner jeg sitter å koker over nå haha! Bra du fikk pakken din til slutt i hvertfall, og håper jeg får min snart, hadde det vært opp til meg så skulle jeg fått den gratis etter alt det stresset!

Skrevet

Tror pcen min klikka eller noe.. Herregud så mange svar jeg sendte der ja ! Haha beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...