Gjest Spock Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 nåmmen.. Mistet troen for veldig lenge siden, så dette var koselig. Lurer også på hvordan hun havnet der in the first place.. :/
Gjest santus Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 For en herlig film! Jeg satt med tårevåte øyne. Jeg føler at det har vært dyremishandling i bildet her? Jeg fatter ikke at mennesker kan være så grusomme....
Gjest Huskatta Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 (endret) *Dobbelposting* Endret 28. mars 2012 av Huskatta
Gjest Huskatta Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har aldri mistet troen på menneskeheten. Dette var en rørende video. Den utrolige forvandlingen på Fiona var fantastisk. For en forskjell mennesker kan gjøre i et dyrs liv.
LeaMichele Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Mennesker er grusomme! denne videoen, når jeg så den lille nusselige lå i søppla der, jeg grein og grein! stakkars lille ! ingen dyr fortjener noe sånt! jeg får så vondt inni meg når jeg ser sånne ting, og tenker på hva dyr blir utsatt for hver dag! hadde jeg vært rik, skulle store deler av formuen min gått til å hjelpe de små uskyldige dyra! 3
challenger Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Tårene renner ned kinnene her nå Åhh for en nusselig søt hund Får så lyst til å dra rundt å redde alle hunder i verden for slike triste skjebner jeg.. Noen som blir med? 2
LeaMichele Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Tårene renner ned kinnene her nå Åhh for en nusselig søt hund Får så lyst til å dra rundt å redde alle hunder i verden for slike triste skjebner jeg.. Noen som blir med? jeg er med!! kjøpe en stor øy, og reise verden rundt å hente slike triste skjebner, og la de få en trygg og god plass å komme til, med all verdens kjærlighet! 1
Gjest Eline4 Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Tårene renner ned kinnene her nå Åhh for en nusselig søt hund Får så lyst til å dra rundt å redde alle hunder i verden for slike triste skjebner jeg.. Noen som blir med? Jeg er og med! :D Herregud som jeg gråt av den videoen der, flotte hunden! 1
Capricorn Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Herlig!! Skulle ikke tro det var samme hunden på slutten. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Denne videoen gjorde dagen min litt bedre: Takk, nøytral Det er slike ting som gjør enhver frivillig innsats verd noen av tårene man betaler ved å oppleve 'baksiden' på nært hold
nøytral Skrevet 20. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2012 Tar frem denne igjen til glede for nye seere. Fiona, hunden i førsteposten ble senere "Dog of the year"! Mange nye og rørende redningsvideoer på http://www.youtube.c...5/videos?view=0 Hunder i California er tydeligvis begeistret for cheeseburgere!
Thorn Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Jeg sitter igjen med en todelt følelse her. Det var en nydelig video, og tårene trillet mens jeg så den. For en nydelig, lykkelig liten hund hun var på slutten av videoen! Og menneskene som jobber med å redde dyr hjelper på troen på menneskeheten, ja. Samtidig så viser slike videoer så altfor godt at mange bryr seg katten (unnskyld uttrykket) om dyrene de skaffer, og vips, der forsvinner litt av troen igjen... Jeg har selv en katt som etter all sannsynlighet er dumpet, og hver gang jeg ser på henne undrer jeg meg over hvordan noen kan gjøre slikt mot en så vennlig og søt liten pus. For meg er det helt ufattelig. 2
Capricorn Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Det er litt synd at vi aldri får høre hvorfor folk dumper dyra sine og er slemme mot dem. Slike mennesker svarer aldri tråder som dette selv om de kan gjøre det anonymt eller så tør de ikke å innrømme det. Jeg skulle gjerne hørt begrunnelsen for at de dumper et dyr og skaffer seg nytt dyr for å dumpe i neste sekund. Det skulle uansett ikke vært vanskelig å plukke den begrunnelsen i biter.
Gjest Scampi Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 For en vakker og rørende film! Det fins gode mennesker der ute som faktisk VET hvordan man skal behandle dyr. Selv har jeg tre hunder, kan ikke fatte og begripe hva det er som får folk til å oppføre seg stygt mot dyr.
Lille Blåklokke Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Tårene renner ned kinnene her nå Åhh for en nusselig søt hund Får så lyst til å dra rundt å redde alle hunder i verden for slike triste skjebner jeg.. Noen som blir med? Jeg er med
Auroressa Skrevet 21. november 2012 #17 Skrevet 21. november 2012 Nå griner jeg, denne snutten var så rørende, fikk så vondt i hjertet mitt av henne. Man så virkelig gleden i øynene hennes da den vonde fæle pelsen var av og hun var ren. Så bra hun kom til en god familie, ingen dyr fortjener og ha det slik
Silfen Skrevet 21. november 2012 #18 Skrevet 21. november 2012 Mennesker er grusomme! Her motsier du seg selv på det sterkeste. Hadde mennesker vært grusomme, så hadde heller ikke bikkja fått det bedre.
muffins Skrevet 21. november 2012 #19 Skrevet 21. november 2012 (endret) Åh! Jeg hadde nesten problemer med å se video'n gjennom alle tårene som rant her. Så rørende. Det var fantastisk å se gleden hennes da hun lekte på sengen på slutten av filmen. Nydelige lille hunden. Hvordan noen mennesker kan være så slemme mot dyr, er meg helt ubegripelig. Endret 21. november 2012 av muffins
Capricorn Skrevet 21. november 2012 #20 Skrevet 21. november 2012 Her motsier du seg selv på det sterkeste. Hadde mennesker vært grusomme, så hadde heller ikke bikkja fått det bedre. Flisespikkeri og det vet du. Kan rette det for henne: NOEN mennesker er grusomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå