Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på badeland med ungene i påsken, og er jo blekere enn blekest :sukk:

Har aldri brukt selvbruner, en kollega anbefalte Dove medium, er den helt ok?

En liten kropsskrubb først, vanlig body lotion, og så selvbruner-kremen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

anbefaler sånn spray selvbruning,ingen striper eller ugjevnheter dette får du kjøpt til en billig penge på cubus/h&m osv eller på parfymeri og hudpleie om du ønsker noe som koster mer.

men for å si det,selvbruning og klorin går ikke mye gått i sammen så vis du skal til badeland,jeg vet ikke helt om jeg hadde brukt selvbruning da...bedre å ta en time i solarium:)

AnonymBruker
Skrevet

glemte å svare på det andre.

dagen før selvbruning: smører meg godt inn med krem.

selve selvbruningsdagen: skrubber med en kropps skrubb(gjerne salt eller sukker skrubb ) tørker deg åså selvbruning.tar du på krem rett før,kommer du til å bli skuffet over resultatet. det kommer til å bli meget lite pent.

Skrevet

Jeg liker godt Cosmica Brun Uten Sol. Den skal brukes daglig til ønsket farge er oppnådd. Er vel i samme kategori som den fra Dove? Syns det er greit at fargen kommer gradvis, så får man den fargen man selv syns er fin. Jeg ville begynt å smøre meg allerede nå, så er fargen "ferdig" et par dager før du skal bade.

Skrevet

Garnier sin spray er bra!ingen søl og kliss.men som nevnt over..selftan+klor/saltvann=nono! Da forsvinner den meeget fort..samme med dusjoljer,sololjer o.l.de "spiser" selvbruningen rett av.

Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg liker ikke selvbruningskrmer/spray. Jeg får alltid mørke brune flekker på albuene, enkelte steder på føttene, kneskåla og på kragebenet.. Vet ikke om det er jeg som gjør noe feil, da...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke selvbruningskrmer/spray. Jeg får alltid mørke brune flekker på albuene, enkelte steder på føttene, kneskåla og på kragebenet.. Vet ikke om det er jeg som gjør noe feil, da...

grunnen til at du får mørke flekker kan være fordi du er tørrere der ,evt kansje du tar for mye på disse områdene men tror nok det er fordi du er tørrere der enn feks leggene osv.

MEN anbefaler ingen å bruke selvbrunings spray rett etter bodylotion det blir ikke bra.

på hudpleie salongen pleier vi forresten å ha vaselin på tå negler osv så det ikke blir farge der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...