Gjest Donna Skrevet 17. januar 2004 #1 Del Skrevet 17. januar 2004 Huff jeg opdaget nettopp at min lange Gullranke har fått gule vissne blader , og når jeg plukker vekk disse så vil det være over en meter innerst på hver grein som ikke har blader. Den ser rett og slett ikke så pen ut lenger. Hva gjør man med dette? Den skal henge i vinduet man jeg tok den bort derfra da julestjernen skulle henges opp. Sikkert derfor den er vissnet. Må jeg bare klippe den til avleggere og sette det som er pent i vann?Det skal noe til å kamuflere de bare greinene. hm, muligens jeg kan kjøpe en sånn klatrepinne eller klatrebue og så vikle rundt den- - men gullranken har jo nokså store blader så det er ikke sikkert det blir pent? Det er vel mer eføy man lar slynge seg slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Jula har en tendesns til å ta knekken på planter. Tre,epler osv. De liker seg ikke. Eller har den fått for mye vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå