effy Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jeg skal arrangere utdrikningslag i sommer og trenger tips til hva som kan være kult/ hva man bør styre unna.
Gjest Okusan Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Styr unna kondomhatt og allsang på Karl Johan, vær så snill... Jeg tenker at et utdrikningslag blir morsomst hvis det er lagt opp etter brudens interesser. Var en gang i et lag der bruden var veldig teaterinteressert, og etter en times salsaleksjon (ettersom hun hadde studert i Sør-Amerika) ble vi dratt med bak scenen på et større teater. Bruden ble kledd ut og sminket som Marie Antionette! Veldig artig, og jeg tror hun satte pris på at det var litt forseggjort og lagt opp etter hennes interesser. 1
effy Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2012 Det skal ikke være et utdritningslag- det må være noe morsomt som passer bruden:)
TøydukkeAnna Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg var med å arrangere utdrikkningslag for ei venninne i fjor vår. Hun ville ikke ha utdritningslag eller drikke-seg-drita-lag. Så vi endte opp på spa og gikk ut å spiste. Spør bruden hva hun vil!
Amens Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Så fint at du ikke vil a utdritningslag, det er helt grusomt. Ser dem hver sommer på Torgalmenningen i Bergen og jeg synes det er så kleint... Jeg ønsker meg en bedre middag i godt lag (forloveren min er kokk), også gjerne opplevelse for livet. Trenger ikke å være hangglider fra Ulriken, men spill på hennes interesser. Var hun hestejente som barn? Kanskje en ridetur hadde vert fint?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 I mitt og min venninnes utdrikningslag startet vi dagen med et besøk i en aktivitetspark hvor klatring i trær og zip-line stod på menyen. Der brukte vi mange timer og var dauslitne etterpå. Hadde det skikkelig gøy. Etter parken dro vi hjem og dusjet og så spiste vi god mat ute på en restaurant før vi kledde på oss festklærne og koste oss med vin etc hjemme hos den ene. Kvelden avsluttet vi på byen hvor vi danset og hadde det gøy. En perfekt jentekveld med mye moro og latter og ingen utdritning.
Wanita Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Har bare vært i mitt eget. Det var helt topp. Kom til ei venninne og, der var min andre venninne og storesøss og. Fikk fin kjole fra 50-tallet og fiksa hår og sminke. Gikk ut for å spise sushi og drikke vin. Fikk en lapp med rebus på. Og vi måtte gå litt rundt i byen for å finne løsning på rebusen. Til slutt kom vi frem til et ord (stedsnavn) og dit skulle vi. Der hadde foreldrene til venninna mi hytte. Og vi hadde hadde vinsmaking og litt bespisning. Skravla enda mer, drakk mer vin og spiste deilig middag sent sent. Og vi overnatta der og spiste frokost sammen. Var suuuperhyggelig :D
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 1) Mitt eget: Grilla pølser, måtte gå i fælt kostyme ute, en person jeg helst ikke hadde ønsket skulle vær der ble bedt av forloveren.. Ellers var det gøy med karaoke.. 2) Curling med jenter jeg ikke kjente så godt. Kjente jo bruden best. Artig å prøve curling. Fikk i oss fast food etterpå. Greit nok lag. 3) Her var vi en gjeng som fikk male på keramikk. Det var gøy, men jeg var den eneste som ikke var invitert i brylluppet (det skulle være lite). Angrer litt på at jeg gikk egentlig.
effy Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar! Vil gjerne ha flere:) Bruden har ingen ønsker, hun er åpen for det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå