Gå til innhold

Røyker dere inne?

Røykes det inne hos dere?  

1 stemme

1. 1. Røykes det inne hos dere?

• Ja
      21
    • Bare ved spesielle anledninger
      9
    • Så godt som aldri
      10
    • Nei, det gjøres ute
      16
    • Nei, ingen av oss røyker
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av oss røyker og heldigvis ikke mange av vennene våre heller. Om vi får besøk som røyker går de ut på terrassen når de skal røyke.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Vi går ut og røyker.

Men har vi skikkelig fest-fest (noe som skjer en gang i skuddåret..) så røyker vi inne i stuen.

Gjest Dolphina
Skrevet

Røyker ikke inne til vanlig nei!

Har vel hendt en 2-3 ganger i løpet av 1 1/2 år at det er blitt røykt inne.

Sambo røyker i peisen omsær!

Skrevet

Vi røykte inne på kveldstid frem til nyttårsaften, nå er det ingen bønn, det er rett ut.Og begge har trappet ned kjempemye! :D

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg bodde sammen med en storrøyker tidligere, da røykte jeg også, nesten for å overleve :roll: ! Leiligheten var innrøykt, og det var ikke noe koselig. Følte aldri det var rent der. Nå bor jeg alene!. Jeg har noen sånne røykevenninner. De får lov til å røyke ut vinduet, og det gjør jeg selv også, hvis jeg får lyst. Og det er bare i helt unike tilfeller. Hadde jeg hatt barn, ikke planer om noen hadde fått lov å røyke inne hos meg. Den ene gangen eksen var på besøk hos meg spurte han etter askebeger, da ble han sent ut på trappa. Han skulle iallefall ikke røyke i min leilighet!

Skrevet

Jeg har røyket ute siste 4 årene og har tenkte å fortsette med det nå når jeg flytter ut av huset til en leilighet!

Er jo ganske greit når jeg har hunden min jeg kan lufte i samme slengen da!

Opplever at fler og fler jeg er på besøk hos ønsker det røykfritt inne og jeg har ikke noe problem med å akseptere dette!

:P

Skrevet

Min tidligere samboer og jeg røkte som skorsteiner inne før vi fikk barn. Etter det, 9 år siden, har jeg ikke røkt en eneste sigarett inne. KUN dersom jeg har hatt vorspiel eller fest. Sjeldent.

MEN, i helgen som var, røkte jeg og min nye kjæreste inne, lå på sofaen og koset og røkte. Det var utrolig deilig og lettvint. Slippe å gå ut i kulda. Men det skal ikke få bli en vane, for fyttirakkern som lukta setter seg overalt. Men jeg må innrømme at jeg nøt det. 9 år siden sist. Uvant ja, men godt..

Gjest Anonymous
Skrevet

Røyke inne? HÆ? Hvorfor når det er middagsgjester?Man røker jo mere når det er fest.

Her er ingen bønn. 40 - så er det rett ut.

Skrevet

Jeg røker inne der hvor det er lov - inkludert hjemme hos oss selv (selv om jeg er den eneste røykeren i husstanden) - og jeg røyker ikke de stedene det er forbudt å røyke, enkelt og greit. Jeg har dog problemer med å forestille meg hvordan livet mitt blir etter 1.juni da det aller beste jeg vet om er å sitte og nyte noen kalde pils og sigaretter i lag med gode venner på puben. Sukk. Den tid den sorg får man vel kanskje si...

Forøvrig - vi har et par på samme alder som oss selv boende i leiligheten over vår (rekkehus). De har det tydeligvis røykfritt inne, slik at når de har fest så sender de røyksugne festdeltagere ut på terrassen. Det betyr igjen at terrassedøren står åpen nonstop, og det virker som om 80% av festdeltagerne til enhver tid befinner seg på terrassen (som ligger rett ovenfor vårt soverom). Det blir en helvetes mye støy og lurveleven av det, vi hører musikken innenfra veldig godt når terrassedøren står åpen, og det er høyt snakk og latter. De som sender sine gjester ut for å røyke, lurer på om de tenker på hvor slitsomt det er for naboer at det plutselig blir "utefest" rett i nabolaget. Har ingen problemer med at naboen har fest og spiller høy musikk så lenge de ikke har terrassedøren åpen, da sovner jeg uansett. Men når de står på verandaen sin føles og høres det ut på meg som om de står inne på soverommet vårt og har fest.

Men naboen slipper jo å våkne til et hus som stinker av røyk dagen derpå da... :wink:

Skrevet

Jeg røyker inne :oops:

Har lovet min bedre halvdel at jeg skal begynne å gå ut og røyke ( bare meg som røyker )

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg røyker ikke, men samboeren røyker. Han har hele tiden røykt inne. Men nå har han sagt at i løpet av 2004 så skal vi ha et røykefritt hus.

Så vi får se....... :)

Skrevet

Nei...eller det vil si når kjeresten ikke er hjemme :oops:

Skrevet

Røyker inne på fest, kan skje ellers også, dersom vi har venner på besøk som røyker. Er ikke veldig nøye på det men så skjer det også sjelden. Våre venner vet at vi ikke røyker inne (røyker ikke fast noen av oss) og respekterer det.

Har enda til gode å møte noen som ikke respekterer det, har inntrykk av at det er flere og flere som ikke røyker inne!

Skrevet

Vi røyker begge to, men svært lite. Jeg kan ha en 20-pack i ukesvis...såfremt jeg ikke går på cafe med jentene..da røykes det mye!

Da vi flyttet inn i nyoppusset leilighet etter bryllupet bestemte vi oss for å ikke røyke inne. Vi går ut på balkongen, både når vi har besøk og ikke. Det røykes mindre..og miljøet inne blir kjempebra.

Vi har endel ikke-røykende venner, og synes det er greit å ta hensyn til disse når vi har besøk/fest, de skal slippe å sitte i røykskyen vår!

Skrevet

Vi forsøker desperat å slutte, derfor er det total røkeforbud inne.

Resultatet på den strålende ideen:

*Vi har begge fått influensa.

*Vi kaster mer tobakk enn vi røyker (fordi det er bikkjekaldt ute jo!!)

*Vi røyker like mye som før.....dvs ferre trekk pr. røyk, men flere røyker!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hos oss er det totalt røykfritt, gjester som vil røyke må pent gå ut og gjøre det. Naboene under røyker inne, og jeg har nesten lyst til å fremme forslag om røykeforbud i leilighetene. Hver gang de åpner døra, stinker det - og da mener jeg STINKER det - røyk i hele oppgangen i opptil en time etterpå. Det synes jeg er veldig lite hyggelig, spesielt når de er så nysgjerrige at de åpner døra for å se hvem det er som går i trappa...

Skrevet

Vi røyker begge to, men aldri inne - og vi tillater det ikk enår vi har fest heller. Det stinker av alt etterpå inkludert klær og sengetøy - derfor går vi ut :D

Gjest Tann-feen
Skrevet

Her inne på forumet er det røyking forbudt, så vennligst stump røyken.. tenk på oss andre :lol:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg lar folk få røyke inne hos meg ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...