Gå til innhold

Hvor billig kan man få flyreiser til Kreta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått tilbud fra om å leie en ferieleilighet på Kreta nærmest gratis.

"Problemet" er at vi har 3 unger i skolealder og ønsker å reise i skolenfeiren. Ser for oss i overgangen juni/juli.

Søkte på Finn og fikk til svar at billigste billetter kom på rundt 25.000,-. :sjokkert:

Er det virkelig så dyrt for en familie på 5 bare i flyreise til Kreta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er det definiivt ikke! Et raskt søk på norwegian viser at for 2 voksne og 3 barn (under 11 år)28/6-6/7 koster totalt kr. 15.377,-!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det definiivt ikke! Et raskt søk på norwegian viser at for 2 voksne og 3 barn (under 11 år)28/6-6/7 koster totalt kr. 15.377,-!

Kanskje jeg ordla meg litt feil ang barn.

Vi er to voksne, to barn over 11 (12 og 13) og ett barn under 11 (7).

ts

AnonymBruker
Skrevet

Fant en reise til 19 000,- fra Trondheim til Kreta 28. juni, retur 14 dager etter.

Trodde man kunne finne masse billigbilletter (rundt 1000,- lappen for en vei). Hvor jeg har det fra aner jeg ikke. Det er kanskje mer utenom skoleferien.

Skrevet

Jo, men fortsatt kommer det ikke på mer enn kr. 16.419,- for 4 voksne og 1 barn.

Har dere mulighet til å reise fra Rygge, er det halve prisen med Ryanair (kr. 8.148,-)!!!

Skrevet

Sjekka www.dohop.com? Kan også være lurt å sjekke flere flyplasser, ikke bare den som er nærmest. Så kan dere evt. kjøre/ta tog/buss til flyplassen.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men fortsatt kommer det ikke på mer enn kr. 16.419,- for 4 voksne og 1 barn.

Har dere mulighet til å reise fra Rygge, er det halve prisen med Ryanair (kr. 8.148,-)!!!

Her må jeg undersøke nærmere. Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...