AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Hvem er deres favoritt mannlig og kvinnelig tv karakter fra tv komedier? Mann: veldig vanskelig, men jeg tror Michael Scott i The Office Kvinne: for tiden Leslie Knope i Parks and Rec Mange gode å velge mellom da
sauen87 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Jeg klarer ikke helt å velge, så må ta et par stykker. Mannlige: Sheldon Cooper fra The big bang theory er absolutt på førsteplass! Herreguuud for en fyr... Og Phil Dunphy og Cameron fra Modern Family. Cameron må være verdens morsomste homoklovn! Kvinnelige: Lilly fra HIMYM og Gloria fra Modern Family... 2
VirreVapp Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Mannlig tror jeg kanskje må være Phil fra Modern Family. Tett etterfult av Burt fra Raising Hope. Kvinnelig er akkurat nå Jess fra New Girl. Men, dette har en tendens til å forandre seg ganske ofte
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Mann: Sheldon fra Big Bang og Ron Swanson fra Parks and Recreation Kvinne: Elka i Hot in Cleveland :fnise:
Dresden Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Tror nok det må bli Phil Dunphy fra Modern Family og muligens Lilly fra HIMYM. Og Abed fra Community!
muffins Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Jeg må nok si at den beste mannlige skuespiller i komedie er uten tvil for meg, Sheldon Cooper i The Big Bang Theory. Den kvinnelige er Gloria i En moderne familie. Men i begge seriene er det absolutt mange andre herlige karakterer som kommer samlet på en god 2.plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå