Gå til innhold

Diamant i forlovelsesring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk en sånn av min kjære da han fridde og jeg elsker den! Men vi har vanlige ringer i tillegg uten diamant som jeg har ved siden av. Ei jeg kjenner bruker den ringen som forlovelsesring. Synes det er fint jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fortsatt av den formening at man selv må få velge hva slags ring man skal gå med hver dag kanskje resten av livet og synes derfor at om hun ikke vil ha diamant så kan det være lurt å kjøpe ring uten. Så slipperhun å bli skuffet og du å bli skuffet fordi hun ble skuffet osv...

Skrevet

En løsning kan være å kjøpe forlovelsesringer uten diamant som man kan sette diamant i senere. Vi kjøpte disse forlovelsesringene uten diamant (se på det nederste bildet):

http://www.panoramagruppen.no/modules/modu...ctedMenuItemId=

Etterpå angret jeg på at jeg ikke bestilte med diamant, så diamanten blir satt på til bryllupet. På den måten får jeg jo også en nesten ny ring...

Skrevet

Jeg fikk en hvitt gull enstensdiamantring, diamanten i størrelse 1 karat. Ganske fet om jeg får si det selv... Men den er KJEMPEFIN!!!!!

Skrevet

Jeg synes du bør fri med en billig ring, en sølvring eller noe, og så senere ta henne med for å velge ut den ringen hun selv aller helst vil ha. Det gjorde min forlovede, og det er jeg kjempeglad for, siden jeg da fikk akkurat en slik ring jeg hadde drømt om... En alliansering i gull med 5 diamanter i... :hjerte:

Han viste meg ringen han egentlig hadde tenkt å kjøpe, men jeg er glad for at han lot meg velge selv.

Selv om du velger å fri med en billig ring, eller ingen ring i det hele tatt, behøver ikke frieriet bli noe mindre romantisk. Vær kreativ!

Skrevet

En variant kan jo være å gå innom noen gullsmeder og ta med ymse brosjyrer over forlovelsesringer, putte i en konvolutt sammen med et romantisk kort der du skriver noe a la "FÅr jeg ta deg med ut og finne forlovelsesring til deg?", og mens hun åpner konvolutten og leser kortet, kan du gå på kne og fri på "vanlig" vis - bare uten ring 8)

Skrevet

Jeg fikk ikke ring da man kjære fridde til meg på nyttårsaften, men det gjorde ingenting for da kunne vi gå sammen og velge ut en ring. Han vil ikke ha ring før vi gifter oss, så selvfølgelig så ble det en diamantring til meg!! Nesten en spennring, men dem er festet under, men det synes nesten ikke og så er diamanten slipt firkantet!! Jeg elsker den!!

Skrevet

Min forlovelsesring er en diamantring. (Vi har forskjellige forlovelsesringer). Gifteringen min derimot er helt glatt.

Lykke til :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...