gia23 Skrevet 25. april 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 25. april 2012 Etter en lang dag med skole ble det skikkelig deilig å få beveget litt på seg! Jogget først 1 km på mølla (hadde ikke tid til mer) før jeg dro på Bootcamp. En onsdag med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 26. april 2012 #22 Del Skrevet 26. april 2012 Hei! Så du hadde lagt igjen en hilsen i treningsdagboken min:) Så flink du er! Håper jeg kan jogge like mye etterhvert! :gjeiper: Men hva er bootcamp? Høres gøy (og slitsomt) ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Takk for det! Må bare bli flinkere på å kunne jogge lengre, men det kommer vel med litt tid, håper jeg Bootcamp er en slags "militærinspirert" time der man bytter på baser. Der jeg går er det flest styrkeøvelser, mens 1-2 av basene kan være foreksempel hoppetau ol. Veldig moro siden det er så variert! Forsov meg litt til treninga i dag, så ble ikke så lang økt som jeg bruker å ha på fredags morgenene. Ble 1 km jogging med 5% helning før 45 min med EP.. OG jeg kjenner godt forskjell i noen av øvelsene fra første gang jeg var der! Tenker å oppjustere i benkpress fra 10 kg til 15 på mandag, klarte 12,5 i dag, og troor jeg kunne klart mer Endret 27. april 2012 av gia23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 27. april 2012 #24 Del Skrevet 27. april 2012 Takk for det! Må bare bli flinkere på å kunne jogge lengre, men det kommer vel med litt tid, håper jeg Bootcamp er en slags "militærinspirert" time der man bytter på baser. Der jeg går er det flest styrkeøvelser, mens 1-2 av basene kan være foreksempel hoppetau ol. Veldig moro siden det er så variert! Hei igjen! Høres gøy ut! Har du prøvd noen av Jillian Michaels videoene? Jeg synes de kan være ganske harde med f.eks 2 min armehevninger, 2 min jumpingjacks osv UTEN PAUSE!! Hehe.. Var helt kake i begynnelsen men nå begynner det å gå bedre så jeg gleder meg til å prøve noen hardere program! Har litt treningssenterskrekk se Har du løpt løp før? Jeg ser IFORM har både et 5km og 10km løp nå til sommeren! (Sikkert mange andre også) Hvis du har lyst til å løpe lengere, kanskje det hadde vært noe å melde deg på et løp på 10km slik at du måtte trene målrettet mot det? Ha en super kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 7. mai 2012 Det hadde helt sikker vært en god idè, hadde det ikke vært for at jeg skal reise en del i sommer Har vært helt elendig til å oppdatere treningsdagboken i det siste, men har trent en del fordiom, heldigvis Har vært på bootcamp hver onsdag, og på EP hver mandag og fredag. I dag ble det 1,5 km jogging før EP-timen. Litt mindre jogging nå enn tidligere, synes det er veldig gøy med styrke, og har ikke tid (på grunn av skole) til mer enn 3-4 økter i uken. Håper likevel på å få tatt en 5 kms joggetur ila helga denne uken Ps, nå begynner forandringene å komme på rompa også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 9. mai 2012 I dag jogget jeg først 2 km på tredemølle med 5-5,5% stigning før jeg var på en EP-time. EP-timene tar virkelig på, og kjenner jeg blir sterkere! Savner bare litt mer fritid (eksamensperiode) slik at jeg hadde fått jogget litt mer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 21. mai 2012 Er veldig dårlig til å oppdatere for tiden, men siden sist har jeg trent tre ganger. Onsdag 16. mai jogget jeg en km, så trente styrke. Søndag 20. mai jogget jeg 5 km med 4,5 % helning Mandag 21. mai jogget jeg 1,5 km på 10 min, etterfulgt av 45 min med EP. Litt mindre trening nå om dagen på grunn av mye skolearbeid, og like så med kostholdet i grunn.. :/ Gleder meg til mer fritid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. mai 2012 #28 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Dette er jo bedre enn ingenting Fem km er jo kjempebra :D Følger med! Endret 21. mai 2012 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 24. mai 2012 Takk! Ja, bedre enn ingenting er det jo, men håper jeg får tid til å øke treningsfrekvensen litt nå når jeg snart er ferdig med studiene Jogget 5 km før skolen i går også, prøver å få trent annenhver dag (eller.. 3 ganger i uken) nå når det er stort press på skolen. Dette er jo bedre enn ingenting Fem km er jo kjempebra :D Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå