gia23 Skrevet 27. mars 2012 #1 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg er allerede i gang med trening, og trener omtrent tre ganger i uken. Likevel føler jeg at dette kan være en god måte både for å gi meg oversikt over trening/mat, kunne motta tips og ikke minst holde motivasjonen oppe Den største overraskelsen jeg har kommet over til nå er at jeg liker det å trene. Virkelig liker det. Så jeg håper det holder seg sånn også Målet mitt er å stramme opp og bytte ut et par kg med fett med muskler. Trener foreløpig mest kondisjon, men prøver å utvide horisonten litt. Jeg er 23 år, 1.68 høy og veier 58-59 kg. Dagens treningsøkt: Styrke (overkropp) Mat: omtrent 7 knekkebrød, en kiwi, gryterett til middag og kjeks til kveldskos Noen tanker om matmengden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 28. mars 2012 I dag har jeg trenet styrke og kondisjon etter skolen i en times tid, og er virkelig gåen i kroppen. Deilig! Mat: Frokost: kiwi + et knekkebrød lunsj: rundstykke med egg mellommåltid: en banan middag: taco etter trening/kvelds: 5 knekkebrød + et pizzastykke (metthetsfølelsen var virkelig langt unna, gitt!) Og nå er det store spørsmålet, skal jeg komme meg tidlig opp i morgen og ta en joggetur før skolen? Litt vanskelig å si ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mars 2012 Ble ingen joggetur før skolen, men tok en pause midt i lesingen og jogget 5 km på 30 min Mat til nå (nettopp spist): 6 knekkebrød, en kiwi og en kjøpepizza etter trening.. Kjenner at hovedproblemet mitt med jogging er sting og at bena blir for fort slitne.. Noen som har tips om hvordan bena bør trenes for å kunne holde ut lenger på mølla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 2. april 2012 Er hjemme på påskeferie, og får ikke trent noe særlig på grunn av all snøen som er her. Reiser tilbake til studiebyen min på torsdag, og da skal det bli godt å få trent litt igjen! Får bare prøve å holde kostholdet noenlunde sunt disse treningsfrie dagene, så jeg ikke må starte heelt på nytt når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 5. april 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 5. april 2012 Da er påskeferien min "over", og jeg har hatt min første trening igjen på nøyaktig en uke. Jogget først 5 km på 30 min, gikk et par minutt, og bestemte meg for å fortsette. Resultat: litt over 7 km på 45 min, og det er jeg VELDIG fornøyd med Kostholdet har ikke vært på topp i det siste, og det spises sjokolade hver dag.. *Skjerpings* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 6. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 6. april 2012 Ingen sjokolade! Endelig Derimot har jeg vært på fjelltur, 300 m høyt fjell, og gikk til og fra fjellet. Totalt 2,5 timer med aktivitet Dagens kosthold: 2 knekkebrød en kopp te fem boller (tre før turen, to etter) .. og etterhvert blir det gryterett til middag Veldig vondt i kneet på slutten av turen.. Kjedelig hvis det vil stå i veien for treningsøkten jeg hadde planlagt i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 9. april 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 9. april 2012 Da har jeg hatt en treningsøkt uten jogging, for å la kneet mitt få hvile litt 10 min med spinning (5 km), etterfulgt av en time med aerobic og styrke (mage/rygg). Styrketreningen tok nesten knekken på meg, men det betyr vel bare at den egentlig var hjertlig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 9. april 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 9. april 2012 Moro å se forandringer Første bildet er tatt i dag, bildet til høyre for noen måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 10. april 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 10. april 2012 Litt dårlig treningsøkt i dag, men.. Har jogga 3 km på 20 min med 4% helning, etterfulgt av en time med pilates (men er ikke vant til det, så gjør nok ikke øvelsene så effektive som de bør bli gjort..) Mat: spaghetti og pølsebiter*2 rundstykke med ørret og laks to knekkebrød med leverpostei .. og omtrent en flaske vin til kvelds med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 11. april 2012 Til tross for at jeg hadde en aldri så liten hangover etter i går, ble det trening i dag likevel Jogget først 1 km med 4% helning på 7-8 minutt, før jeg hadde en kick-time (som var veldig morsom!). Har spist: en halvgrov baguett med kylling spaghetti med svinekjøtt en pita med tacoaktig, men sunnere, mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 12. april 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 12. april 2012 I dag har jeg vært flink og trent mye, men kanskje ikke like flink med kostholdet.. Dagens matinntak: 4 knekkebrød, en sjokolademelk, en halv grandiosa, en banan (mellom treningene) og spaghetti (fullkorn) med kyllingpølse etter treningene. Trening: Jogget 4 km på 26 min med 4,5% helning Svømte i en time Håper bare det ikke ble for mye, for har meldt meg opp til to økter i morgen.. Håper de kan gjenommføres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 13. april 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 13. april 2012 Da er jeg ferdig med 45 min spinning + 45 min styrke med vektstang. Ganske så sliten, kjenner godt jeg trenger et par hviledager nå, og det skal jeg unne meg Vekt i morges: 58,8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 14. april 2012 Da ble visst hviledagen utsatt til i morgen. Har jogget 5km på 33 min, med 3,5-4,5 % helning. Ble veldig fort sliten i dag, så hviledagen i morgen kommer nok godt med Likevel, deilig med god samvittighet før helgens morsomheter utarter seg! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 16. april 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 16. april 2012 Ukens første treningsøkt er fullført. Det ble 5 km på 29 min, med 1-4,5% stigning (varierte). Ganske fornøyd, men mest med at jeg fullførte til den tiden. Var veldig sliten de siste minuttene,og det er jeg ikke like fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 17. april 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 17. april 2012 Jogget og trente styrke i morges. Godt å ha startet dagen på en sunn måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 18. april 2012 I dag har jeg først jogget 2 km, og så vært på bootcamp. God trening, men spiser litt for mye/litt feil mat om dagen.. Vekt nå nettopp: 59,1 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 20. april 2012 Tidlig opp i morges for å trene spinning og EP. Gleder meg til jeg kan begynne å ta flere kg på EP-timen, tredje gang jeg var der i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 21. april 2012 Da er sannsynligvis siste trening denne uken overstått. 2,5 km med 4,5 % stigning på et kvarter etterfulgt av en gruppetime. Tok meg godt ut på joggingen, men var ikke så mye fart i gruppetimen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 23. april 2012 Da har jeg jogget og trent styrke. Jogget først 2,5 km med 4-4,5 % helning på akkurat litt under 15 min. Målet mitt er å få til å jogge 5 km med såpass mye helning på samme tid som jeg for en måneds tid jogget på uten helning. Dvs 5 km med helning på 30 min (har klart det tidligere én gang, men da var jeg veldig utslitt!). Etter joggingen trente jeg EP dvs markløft, benkpress osv i en time.. Sliten og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gia23 Skrevet 24. april 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 24. april 2012 I dag tok jeg meg en pause midt på dagen for å jogge. Jogget 5km på 31 min med 2,5-4,5 % helning (4,5 % de første 15 minuttene). Joggeøkten endte på 36 min, da hadde jeg kjølt litt ned også. Totalt ble det 5,6 km + ca 180 meter "climbed". Områder der jeg fortsatt ønsker forandring: Ønsker litt tynnere lår Litt mer "stabilt" utseende på magen. Dvs, har litt definert mage nå, men ønsker ikke at det skal avhenge for mye av hva jeg har spist samme dag. Sterkere armer Bør kjøpe meg målebånd så jeg kan merke eventuell fremgang, merker jeg Vekt: ca 58 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå