AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Har så tørt hår,har bestemt meg for å kjøpe frisørshampo. Har du noe å anbefale?
Ribbonwood Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Kerastase har en del bra, særlig for tørt hår. Spør frisøren om akkurat hvilken serie innen Kerastase som er best for deg. Jeg har aldri brukt balsam fra det merket, men hadde en periode shampo og kur som fungerte veldig fint. Fikk etterhvert ganske sterkt og sunt hår, og de fleste produktene lukter kjempegodt!
challenger Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Nutritive serien fra Kerastase passer bra for tørt hår. Har brukt denne selv og er veldig fornøyd:) Du finner den HER.
Celestia Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er mer fornøyd med TIGI enn Kerastase. Men ikke glem å bruke hårkur også da, om du har tørt hår
Gjest Daenerys Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Kerastase er under Loreal, hvis du bryr deg om dyretesting osv. Den er også full av SLS og sånt. Er selv fornøyd med TIGI, men husk at et par gode hårkurer vil ha mye å si for håret ditt
belle_ Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Jeg vil også anbefale deg Redken all soft. Den i gull. Den er utrolig bra for tørt hår. Min favoritt over kerastase, men de har også noen gode produkter. Bruker solproduktene dems om sommeren de er veldig bra. Det serumet som heter elixir er også bra for tørt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå