AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Føler meg dum som spør om dette. Men jeg jobber ikke før lønningen blir utbetalt, og pinlig å ringe til jobben bare for å spørre synes jeg. Jeg har lønningsdag i påsken, på en hellidag. Kan jeg forvente pengene noen dager før da, for det er jo noen dager som ikke er helligdager i påsken ? Litt kjipt å få de etter lønningsdagen
Zzyzx Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 De skal egentlig komme senest onsdag 4. april hvis lønningsdagen faller på en av helligdagene.
Orchideae Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Om lønningsdagen havner på en helligdager skal du ha lønnen før, aldri etter! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Du får det kanskje på mandag eller tirsdag, siden de fleste må handle inn på onsdag. Torsdag og fredag er det jo stengt?
Sol79 Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Kommer garantert på onsdag. Det blir det samme om du har lønningsdag lørdag eller søndag, da skal du ha lønna fredagen før.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Om lønningsdagen havner på en helligdager skal du ha lønnen før, aldri etter! Dette! Lønningen skal være disponibel på lønningsdato. Dersom denne havner på helge- eller helligdag skal lønningen være disponibel siste virkedag før lønningsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå