Gå til innhold

Typisk norsk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, man må får all del ikke "blære seg med luksus" her i landet... Gjem det godt i madrassen og lat som ingenting......

:ler: Nei, ikke sant? Man må endelig ikke unne noen å faktisk kunne kjøpe akkurat det de har lyst på, selv om de har tjent pengene selv.... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nicoline
Skrevet

Det har overhodet ingenting med misunnelse og andres pengebruk å gjøre, å påstå det tyder på at dere ikke har fulgt med i de problemene som har vært mellom Carew og landslaget. Sier som Crazee - det er typisk norsk å komme drassende med jantelovs-beskyldninger når noen kritiserer noen for noe.

Skrevet
Liker Carew, jeg. Folk her i Norge henger seg opp i designer-klærne hans, bilene o.l. De vil helst at alle fotballspillerne skal være som Ole Gunnar Solskjær, som ikke briffer med noe. Men se på alle de spanske, italienske, franske....fotballspillerne.... Synes Carew virker som en åreit fyr, jeg. Mannen min liker han ikke, og jeg tror det har med misunnelse å gjøre.... Han blir rasende når jeg sier det, men det er vel fordi jeg treffer spikeren på hodet...? :hoho:

jeg liker ham ikke, men det har ingenting med misunnelse å gjøre. han virker så blærete syns jeg. kjenner ham jo ikke da. men jeg reagerte på en ting han sa for en stund siden, da han sa at det var så stresset å være fotballspiller, for han måtte stå opp så tidlig å få massasje og sånn. jaha?

må det være misunnelse når man ikke liker noen? skjønner ikke hvorfor han har damer rundt seg hele tiden heller, han er da ikke noe å se på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...