Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi skal en liten tur til København snart, men finner ikke helt frem i hotell-jungelen. Vi så for oss Hotell D'angleterre, men det var desverre utsolgt frem til november.. Så, noen som kan anbefale et annet hotell i ca samme stil samt prisklasse? Design-hoteller mottas også med takk dersom det ikke er så mange av disse klassiske, flotte og gammeldagse hotellene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi skal en liten tur til København snart, men finner ikke helt frem i hotell-jungelen. Vi så for oss Hotell D'angleterre, men det var desverre utsolgt frem til november.. Så, noen som kan anbefale et annet hotell i ca samme stil samt prisklasse? Design-hoteller mottas også med takk dersom det ikke er så mange av disse klassiske, flotte og gammeldagse hotellene.

D`angletere er vel ikke fult. Det er vel stengt grunnet oppussing. Hvis dere er ute etter et spesielt hotell vil jeg annbefale Hotel Admiral som ligger i et gammelt pakkhus fra 1700 tallet. Hotellet har høy comfort men alikevel har du virkelig følelsen av å være i et gammelt hus. Her kan du risikere å få store bjelker eller stolper midt i rommet blant annet. Ligger rett ved der Oslo båten la til før den ble flytta ut av byen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg liker veldig godt Skt. Petri :)

Skrevet

Et hotell jeg værtfall kan si at du ikke bør bo på er Grand hotel. Reisebyrået anbefalte oss det, men det var et eldgammelt hotell uten lufting og rommene var veldig små.

AnonymBruker
Skrevet

Har også bodd på Skt Petri, det var kult! Samme med Hotel Tivoli, men det var litt mer utenfor allfarvei, men veldig nytt og fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...