Gjest Bobler Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 De siste 3 ukene har jeg blitt bombadert av aftenposten sine selgere. Jeg har sagt klart i fra 5 ganger at jeg ikke ønsker hverken abonoment eller kontakt fra dem, men de gidder tydeligvis ikke å høre. De ringer minst to ganger om dagen, og det er to telefonnumre som de bytter på å ringe i fra. De ringer alltid mens jeg er på jobb, og driter tydligvis i at jeg har sagt ifra at jeg ikke ønsker at de skal ringe meg. I det siste har jeg droppet å ta telefonen. Men de ringer jo like fint uansett. Kan jeg på et eller annet vis få blokkert telefonnummeret dems? Har Netcom hvis det har noe å si..
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Har du smarttelefon så kan du blokkere nummeret ved å laste ned en svarteliste/blacklist app. Men det beste du gjør er å sende mail og gi klar beskjed om at du godtar ikke en oppringning til, da tar du kontakt med forbrukerombudet. Det måtte jeg gjøre med Bergens Tidende. Da ble det stille.
Nerdemamma Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Dette lurer jeg også på. Jeg og min mann blir konstant oppringt av noe lignende og de gir seg ikke...
Gjest Bobler Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Har du smarttelefon så kan du blokkere nummeret ved å laste ned en svarteliste/blacklist app. Men det beste du gjør er å sende mail og gi klar beskjed om at du godtar ikke en oppringning til, da tar du kontakt med forbrukerombudet. Det måtte jeg gjøre med Bergens Tidende. Da ble det stille. Har truet med det pr telefon, men de ringte en time senere.. Var så forbanna ene gangen at jeg truet med politianmeldelse for trakassering Men kan jo prøve å sende mail. Da får jeg i hvertfall sagt i fra til de "høyere oppe".. Hva heter denne appen?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har reservert meg mot salg gjennom Brønnøysund, og slipper stort sett telefonselgere. Meningsmålinger derimot er ustoppelige. Og Aftenposten er en versting når det gjelder å dumpe gratisaviser på døra hos folk som har reservert seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå