Gjest Joanna Skrevet 17. januar 2004 #1 Skrevet 17. januar 2004 Vi har et relativt nytt knivsett av merket Edge. (Rustfritt stål tror jeg) Er dette kvalitetskniver, eller bør vi investere i nye etterhvert? Hva anbefales? (Samboeren er "hobbykokk")
monja Skrevet 17. januar 2004 #2 Skrevet 17. januar 2004 Vi fikk en del Edge kniver til bryllupet i fjor, og har fått høre - og erfart selv at det er kjempebra kniver. Mannen er den som lager mat her i huset og han skryter veldig av dem. Bare godt å si om dem jeg
:-) anna Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Har også noen sånne og synes de er kjempebra!!! Fikk en liten en i presang og etterhvert ble den brukt til absolutt alt den passet eller ikke passet til... så da kjøpte vi flere gitt. Anbefales!!
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2004 #4 Skrevet 25. januar 2004 Jeg sverger til Victorynox....beste knivene jeg har prøvd!! Første gangen jeg skulle skjære brød med brødkniven vi fikk i bryllupspresang, holdt jeg på å skjære opp hele brødet bare fordi den gikk så lett gjennom brødet!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #5 Skrevet 26. januar 2004 Mannen fikk en Edge-kniv i julegave, men sammenliknet med Masahiroene vi har fra før er den for lett. Den er skarp og fin, det er ikke det, men jeg vil ikke anbefale dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå