Gjest Badabing Skrevet 27. mars 2012 #21 Skrevet 27. mars 2012 Her: http://www.markisemannen.no/persienner.html Takk! Jeg føler det som om du snart har blitt mitt personlige orakel her inne på KG :gjeiper:
Hanne20 Skrevet 30. mars 2012 #22 Skrevet 30. mars 2012 Jeg får morgen sol inn stua, ettermiddags sol i det andre stuevinduet og verandaen, og kveldssola på kjøkkenet. Så hele leiligheten får lys inn alle vinduene før kvelden.
O'hara Skrevet 31. mars 2012 #23 Skrevet 31. mars 2012 Haha.. Dette var jo ikke min tråd da, men jeg skjønner at jeg nesten burde laget en siden jeg ikke har tenkt på alt dette :gjeiper: Sort rullgardin passer ikke inn, så jeg har en hvit. Men bør kanskje kjøpe lameller til å ha utenpå vinduet. Skal skifte vindu før neste vinter, så da går det jo an å se på sånn spesialvindu. AC? Har en mobil AC-sak som jeg kjøpte en sommer da jeg var desperat og alle butikker var tomme for vifter, men den er egentlig ganske irriterende. Bråker, er tung og tar mye plass. Har du satt inn AC på noe vis? Det finnes hvite lystette gardiner også Ellers så er det også en mulighet å kjøpe blendingsgardin som for og enten sy gardinene selv, eller feste et løst for på eksisterende gardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå