Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Weee er så fornøyd :-):-) i dag har jeg endelig fått kjøpt meg en BH som PASSER!! Og gud så godt det er :-) trodde det var umulig å finne en BH som faktisk passet. Ble målt til 75H, så det sier seg selv..

Poenget med tråden er: jeg trodde jeg måtte ut med 600 kr. Bare tull. jeg har på meg en hvit, ganske plain BH med litt blonder på i str 75H, med ltt pushup og god støtte, til den nette sum av 249 kr :-) kjøpt på Change. den var ikke på tilbud :-)

Så, det ER håp.. :-P til alle dere som har sagt som meg, "orker ikke blakke meg helt på en BH", tenk om igjen *ler*

Hurra så glad :-)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Gratulerer. ^^ *sjekke change nå*

60/65H her!

Endret av Mortem
AnonymBruker
Skrevet

65F her, innpå change jeg og!

Gjest Hannee
Skrevet

Det føles så bra ikke sant! 70 E her :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere virkelig med push-up når dere har størrelse H? Det er bra vulgært. En ting er formpresset slik at brystene får fin form, men det er helt undøvendig med push-up

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Kjøper dere virkelig med push-up når dere har størrelse H? Det er bra vulgært. En ting er formpresset slik at brystene får fin form, men det er helt undøvendig med push-up

Aldri.

• Liker 2
Gjest Hannee
Skrevet

Man bestemmer vel selv hva som er vulgært? Viktigste er at man er komfortabel :)

Skrevet

Det er litt forskjell på å ha pushup-bh med innlegg når man har B-cup enn å ha litt pushup-effekt på en BH i 75H.. :-P og om det er vulgært at puppene er støttet mer sentrert i stedet for nede og hver for seg kommer HELT an hva man har på seg ;-)

gidder ikke å grave meg ned sammen med bestemorundertøyet kun fordi jeg har store pupper... :-P

• Liker 6
Skrevet

De aller fleste formpressede cuper har også en anelse ekstra innlegg, så man har ikke alltid noe valg.

60F her, sliter som f** med å finne noe som passer :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Naturlige H-pupper er somregel ganske slappe og (pupper er jo bare fett), så det å ha push-up er ikke særlig fint.

Kjøp heller formpresset, så får puppene en fin form og en naturlig, fin utrigning,

• Liker 1
Skrevet

Mine naturlige H-pupper er ikke slappe og ser fine ut med litt pushup :-) haters gonna hate ;-)

Men. poenget var egentlig å informere om at spesielle BH-er ikke trenger å være så dyre! :-):-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker 65H, og kjøper alle bh`r på change. Fikk tak i en flott bikini der i år og.

Og jeg har ikke giga pupper, de er faktisk ikke så store. Men sefølgelig små kan de ikke kalles.

Skrevet

Selv kan jeg ikke bruke BH'er fra Change og må ut med 500-600 hvis jeg skal handle i norske butikker. Heldigvis får jeg de samme modellene til mye lavere pris på nettet.

AnonymBruker
Skrevet

Men ingen BH til kvinner med asymetriske bryst :(

Er sjokkert over at ingen har klart å forstå at det behøves...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men ingen BH til kvinner med asymetriske bryst :(

Er sjokkert over at ingen har klart å forstå at det behøves...

:( Jeg vet, det er veldig slitsomt.. Jeg er stuckk mellom flere størrelser, det eneste som hjelper er at bh'en er veldig stram rundt under puppene, og det skal jo være stramt, og at skulderstroppene er litt stramme.

Jeg kunne aldri bruke vanlige bh'er før jeg ble målt og fant noe lunde riktig størrelse. Da føltes ikke symmetrien så utrolig stor ut lenger, når cupene satt helt tett inntil.

AnonymBruker
Skrevet

:( Jeg vet, det er veldig slitsomt.. Jeg er stuckk mellom flere størrelser, det eneste som hjelper er at bh'en er veldig stram rundt under puppene, og det skal jo være stramt, og at skulderstroppene er litt stramme.

Jeg kunne aldri bruke vanlige bh'er før jeg ble målt og fant noe lunde riktig størrelse. Da føltes ikke symmetrien så utrolig stor ut lenger, når cupene satt helt tett inntil.

Åj, hvordan har du klart å finne noe som er i noen lunde riktig størrelse? Jeg har vært innom alle undertøysforetningene i Oslo og Akershus.... hehe Synes det er veldig slitsomt...

AnonymBruker
Skrevet

Åj, hvordan har du klart å finne noe som er i noen lunde riktig størrelse? Jeg har vært innom alle undertøysforetningene i Oslo og Akershus.... hehe Synes det er veldig slitsomt...

Jeg fikk faktisk hjelp av en CHANGE bh, eller ikke hjelp fra den da, men det er den som skjuler asymetrien best, men det føles heller ikke for asymetrisk. Før så trodde jeg at jeg var 75C, Og det var jeg i Cupen, men pga at det satt så løst under puppene så vaklet cupen en del også, og det hverken føltes eller så bra ut. Når jeg prøvde å måle meg riktig så ble jeg en 65E, cupen er noe lunde det samme, kanskje litt bredere, siden jeg har brede bryster og ikke så veldig frem om du skjønner, så satt det kjempebra. Jeg har også strammet den høyre ( minste brystet er der ) skulderstroppen litt strammere enn den venstre ( der brystet er størst ). Det var det som hjalp litt mer for meg, men skulle så gjerne hatt bh som fyller den ene cupen så mye at det ikke føles feil i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har blitt målt og ikke plutselig er 65/70 E/F/G? Jeg har målt og jeg er vel en av de få i landet som faktisk har brukt riktig BH-størrelse, nemlig 75B. Men jeg har aldri møtt noen som har målt som har beholdt 75 og B, de har alltid gått til 65-70 D-G. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, for jeg har ikke sjans i havet for å hoppe inn 10 cm på bandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...