Gjest Elsker, elsker ikke. Skrevet 17. januar 2004 #1 Skrevet 17. januar 2004 Hei! Når den du elsker og er glad i, skifter humøret 10 ganger om dagen,ene stunden elsker h*n deg og kan ikke leve uten deg. Å i andre øyeblikk er alt bare nedtur,vedkommende vet ikke hva h*n vil,sier masse stygge ting til deg som sårer.Hvorfor sier de så mye stygt til en når de sier de elsker deg? For så å be om unnskyldning. Går en stund å så er det pån igjen. Det sårer så innmari, og gjøre hele en sikkelig dårlig.Får ikke sove om natta,bare tenker på dette.Vedkommende sier plutselig h*n skal jobbe overtid,noe det har vært en del av. Er sikkelig avisende til tider.Sier ikke ett døyt.Surmuler. Drar på besøk til venner, å blir der over natta.Sier ikke fra.Når man spør, så får man kort svar tilbake, og thats it. Noen ganger kan man lure på om det er en/ei anna i bildet, er det utroskap.Er man ikke bra nok lengere. Sexen er det lite av.Å når det gjelder varer det kort.Rekker ikke en gang å bli varm.. Det å finne på noe med den du elsker, det skjer sjelden.En vil heller dra tilvenner eller drive med sin egen hobby. Man snakker om at det er viktig og finne på noe sammen av og til. Men skjer det ?! NEI! Man elsker vedkommende av hele sitt hjerte og av hele seg.Forventer man ikke da å bli elsket tilbake? ( samboerskap gjennom 1 -2 år) Mener at man bor da ikke sammen, uten og være glad i hverandre. Kan man bare miste enkelte følelser, stryke en lang strek over det?? Er det så lett?? Bare lurer på hva man egentlig kan gjøre i en slik situasjon. Noen som har opplevd noe slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 på tide å våkne.. for din egen del. Han er på vei ut av sine følelser for deg, er en dust og veldig ustabil. Fortjener ikke du noe som er bedre? noen som gjør deg glad.. Vet ingenting om deres alder, sosiale situasjon..osv, men du må se realitetene. JA du må vekk før du blir enda mer usikker på deg selv. Eller HAN må vekk. Stå opp for deg selv og slutt å vær stakkars lille pike! Du skaper jo ditt eget liv. Man kommer over slike tap av kjærlighet som forlengst har sett sin ende. Vær god mot deg selv, ikke pin deg gjennom mer enn du behøver. Bli den sterke. Det vil du aldri tape på. Og en livserfaring hvert å få med seg. Lykke til
Venus Skrevet 18. januar 2004 #3 Skrevet 18. januar 2004 Hei på deg... Denne mannen er på vei ut av forholdet, og kjærligheten til deg. Enten fordi dere har vokst fra hverandre, gitt hverandre for liten tid og næring, ustabilt følelsesliv, funnet en annen, eller ganske enkelt fordi han vil være singel igjen. Årsakene kan være mange, men uansett så synes du vel at du fortjener en bedre behandling enn dette? Det synes i alle fall JEG !!! Og istedenfor å sitte å synes synd på deg selv, så burde du absolutt overta førersetet og styringen av ditt eget liv. For DU er den eneste som har makt til det !!! For, vet du hva,,,,og DETTE har jeg aldri helt forstått: Hvordan kan DIN kjærlighet brenne like sterkt, når den ikke får nok næring og tid fra den du elsker....??? Slett ikke ut deg selv !!! HAN er slettes ikke viktigere enn deg i dette forholdet. DU har ansvar for deg selv. Du må bare stole på at han kan ta vare på seg selv.........Du må sørge for at DU har det bra ! Du må være glad i deg selv, nok til å fatte at du fortjener det aller beste ! Forstår du ? Jeg ønsker deg virkelig all lykke til videre fremover !!! MEN - lær deg å ha tillit til dine egne instinkter. Og de forteller deg at ikke alt er som det skal være, og sannsynligvis har du helt rett !!! Husk det ! Lykke Til ! Vennlig fra Venus... :blunke:
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 Det høres ut som om han har en del symtomer på depresjon. Eller at han ganske enkelt ikke er så interessert.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 Man elsker vedkommende av hele sitt hjerte og av hele seg.Forventer man ikke da å bli elsket tilbake? Du kan ikke forvente deg noe som helst av han bare fordi du elsker han. Kjærligheten er ikke alltid gjensidig. Du må velge om du skal godta å leve med at den du elsker, ikke elsker deg.
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2004 #6 Skrevet 19. januar 2004 Viktig melding:. Man kan ikke sitte å vente på at andre skal oppfylle egne krav til oppførsel slik at en selv skal få det bra.
Gjest miss x Skrevet 19. januar 2004 #7 Skrevet 19. januar 2004 ikke vær for sikker på at han ikke er glad i deg! lever i et slikt forhold selv, der det er meg som kan bli så fordømt sinna!!! da kommer det opp mange stygge ord til partneren min :oops: styge ord jeg egntlig ikke mener! :trøste: MEN jeg elsker h*n, av hele hjerte! Du skal ikke nødvendigvis høre på alle de andre her, som lever tilsynelatende i "perfekte" forhold. ehh.. med det mener jeg at livet er ikke som en romantisk roman! kan hende er partneren din en sart kunstner sjel, en som har et vannvittig spekter av følelser! ? dessverre er vi "sarte, kunstner sjeler" vanskelige å leve med - og om dette er tilfelle, bør du snakke med h*n. si engang for alle at du ikke trives med å få regglene... og at det IKKE er ok at h*n stikker hele natten.. er h*n som meg, så er det ingen annen.. og, javel muligens ustabil som noen her påpekte - men det å stikke av, er mere et tegn på at h*n synes ting ikke er de enkleste, og ja! sannsynligvis ønsker å prate om det.. men dere er kanskje så forskjellige at dere har vansker med å kommunisere.. ialefall til vanlig? AVTAL da at, feks til torsdag så skal DERE gjøre noe for DERE. ikke vær for pessimistisk, det kan hende at det ikke er værre en at h*n er en liten sart kunstner :D håper det for din skyld iallefall! :trøste:
Gjest miss x Skrevet 19. januar 2004 #8 Skrevet 19. januar 2004 ikke vær for sikker på at han ikke er glad i deg! lever i et slikt forhold selv, der det er meg som kan bli så fordømt sinna!!! da kommer det opp mange stygge ord til partneren min :oops: styge ord jeg egntlig ikke mener! :trøste: MEN jeg elsker h*n, av hele hjerte! Du skal ikke nødvendigvis høre på alle de andre her, som lever tilsynelatende i "perfekte" forhold. ehh.. med det mener jeg at livet er ikke som en romantisk roman! kan hende er partneren din en sart kunstner sjel, en som har et vannvittig spekter av følelser! ? dessverre er vi "sarte, kunstner sjeler" vanskelige å leve med - og om dette er tilfelle, bør du snakke med h*n. si engang for alle at du ikke trives med å få regglene... og at det IKKE er ok at h*n stikker hele natten.. er h*n som meg, så er det ingen annen.. og, javel muligens ustabil som noen her påpekte - men det å stikke av, er mere et tegn på at h*n synes ting ikke er de enkleste, og ja! sannsynligvis ønsker å prate om det.. men dere er kanskje så forskjellige at dere har vansker med å kommunisere.. ialefall til vanlig? AVTAL da at, feks til torsdag så skal DERE gjøre noe for DERE. ikke vær for pessimistisk, det kan hende at det ikke er værre en at h*n er en liten sart kunstner :D håper det for din skyld iallefall! :trøste:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå