AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er ei jente i tyveårene som skal prøve å gå ned de 5-6 siste kg. Problemet er at jeg ikke klarer å stoppe å spise. Jeg trykker i meg brødskiver, iskrem, en ekstra posjon middag. I tillegg jobber jeg med bakevarer. Og jeg trenger rett og slett tips til hvordan jeg skal ha styrke nok til å IKKE SPISE boller og kanelstenger HVER dag.........!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Oi, "stakkars" deg som må jobbe med slike fristelser Men tror du at du kanskje trenger den maten som du spiser? Selvfølgelig ikke det usunne, men kanskje fokuserer du for mye på lite mat istedetfor trening. Har du råd, skaff deg PT, han/hun passer på deg Ikke hele tiden selvsagt, men du føler mer at du må yte når du har PT.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Hold oversikt på hvor mange kalorier du har spist iløpet av dagen og hvor mange du har igjen. Sørg for å alltid være passelig mett ved å spise hyppig og holde deg unna raske karbohydrater som tukler med blodsukkeret og gir sukkersug og falsk sultfølelse. Drikk mer vann. Skaff deg et mål og en organisert plan for å nå denne, alt blir lettere når man har struktur og oversikt. Sørg for at du spiser nok mat slik at kroppen faktisk er tilfredsstilt, men hold deg til sunn mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå