Nusseli Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hvor skriver man ut hvor mye man har kjørt for at levere i barnehage? Kan man skrive slik at man deler det på to foreldrer? Han har jo kjørt litt og jeg litt, mest jeg i begynnelsen av året og han mest i slutten av året. Skriver man det man har kjørt til jobb på samme sted slik at man tar totalen tex: Hjem - Bhg - Jobb - Bhg - Hjem Eller delar men det opp og regner ut hvor mye det blir: Hjem - Barnehage + Hjem - Jobb? (I det siste eksemplet så blir det jo feil med kilometer i sådant fall? Vet ikke hvordan man gjør dette, aldri gjort det før (førstegangs foreldre + svenske så ikke lett, hehe). SKREV DET PÅ BARN OG FAMILE, SIKKERT FLERE PÅ DETTE FORUMET SOM HAR KONTROLL ELLER SOM ER I SAMME SITUATION? Noen må det jo være Takksam for svar
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 du skal skrive på om barnehagen ligger i motsatt retning av arbeidsplassen
Nusseli Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2012 du skal skrive på om barnehagen ligger i motsatt retning av arbeidsplassen Ja, det gjør den. Så mye har jag fått med mig (har brukt ett par timer på liknings ABCn skjønner du men ikke alt jeg fått med meg..). Så hvordan skriver man de kilometerne? Og bomring som har varit begge veier. Mye vi brukt på det :/ Stod at man kunde skrive av det men ikke HVOR, jeg fant det ihvertfall ikke...
Chiquita Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Det skrives på foreldrefradraget. Og du skriver på den kjøringen du må ta EKSTRA ifht vanlig jobbkjøring. Altså om strekningen hjem - bhg - jobb er 10 km, og strekning hjem - jobb er 5 km, så kan du skrive opp 5 km hver vei... Bruk samme takster som for jobbkjøring
Nusseli Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2012 Det skrives på foreldrefradraget. Og du skriver på den kjøringen du må ta EKSTRA ifht vanlig jobbkjøring. Altså om strekningen hjem - bhg - jobb er 10 km, og strekning hjem - jobb er 5 km, så kan du skrive opp 5 km hver vei... Bruk samme takster som for jobbkjøring Aha! Tack!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå