Gjest agurk Skrevet 17. januar 2004 #1 Skrevet 17. januar 2004 I dag har jeg vært så flink! Jeg har satt brøddeig, rydda kjøkkenskapene mine, bakt gulrotkake og bretta en haug med klær! Og enda er klokka bare 11! Flinke meg!!
Orthia Skrevet 17. januar 2004 #3 Skrevet 17. januar 2004 Fantastisk! *sitter og skammer meg i badekåpe*
Gjest agurk Skrevet 17. januar 2004 #4 Skrevet 17. januar 2004 Og varm gulrotkake er bare fantastisk!
Gjest lekebøll Skrevet 17. januar 2004 #6 Skrevet 17. januar 2004 Og varm gulrotkake er bare fantastisk! Hvorfor er det ingen denge-smiley her på KG? Den ekle gulrotkaka di kan umulig slå de saftige knekkebrødskivene mine...
Malou Skrevet 17. januar 2004 #8 Skrevet 17. januar 2004 Timien, jeg tror du hadde kledd å komme på besøk til meg! Jennifer
sirka Skrevet 17. januar 2004 #9 Skrevet 17. januar 2004 Må bare skryte litt jeg også.... I dag sov jeg til langt ut på formiddagen. Skulle ha vasket huset, men så hadde jeg fått ELLE-bladet i posten, og satt meg i sofaen med det. Så satt jeg på cafe i byen utover ettermiddagen og nå sitter jeg med lap-topen i sofaen mens mannen ser på dritt film på tv.... Har jeg ikke vært flink? Men man trenger slike dager også, gjør man ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå