AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 om jenter som svetter på treningsstudio? F.eks svette på magen etter spinning.
Ivana Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 om jenter som svetter på treningsstudio? F.eks svette på magen etter spinning. Er ikke mann, men som medsøster må jeg si at jeg synes at det er uhørt at du svetter på magen mens du er på spinning
AloeVera Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er kvinne. Men jeg forstår ikke hvorfor menn skulle synes det var noe ille. Man er jo tross alt på et treningssenter for å trene og trener man godt så svetter man. Hva er galt med å svette på magen Ivana?
Gjest Huskatta Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Er ikke mann, men som medsøster må jeg si at jeg synes at det er uhørt at du svetter på magen mens du er på spinning Jeg er heller ikke mann men svarer lell. Altså, er ikke poenget med å trene at man skal svette? 1
Ivana Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er kvinne. Men jeg forstår ikke hvorfor menn skulle synes det var noe ille. Man er jo tross alt på et treningssenter for å trene og trener man godt så svetter man. Hva er galt med å svette på magen Ivana? Det var ment som ironi. Derfor jeg hadde smiley til slutt Synes bare det var et ganske dumt spørsmål, blir ikke mye trening hvis man skal passepå at man ikke svetter :gjeiper:
AloeVera Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Det var ment som ironi. Derfor jeg hadde smiley til slutt Synes bare det var et ganske dumt spørsmål, blir ikke mye trening hvis man skal passepå at man ikke svetter :gjeiper: Okei, da skjønner jeg I alle fall hadde jeg brydd meg null å niks om menn som fant meg avtennende fordi jeg svettet på et treningssenter
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Hva mener egentlig ts med et slikt innlegg?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Jeg svetter sikkert overalt når jeg trener, men så vidt jeg kan se blir det ikke spesielt synlig, særllig ikke på magen. Du trenger jo ikke å ha en mellomfarget trang topp akkurat, hvis du er så opphengt i det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Dersom jeg er så uheldig å hviler mine øyne på noe så uhørt som et svett kvinnemenneske merker jeg først symptomer i form av kvalme og svimmelhet. Deretter kommer hallusinasjonene og brekningene, før jeg etter kort tid deiser i bakken og blir liggende med spasmer i en dam av mine egne kroppsvesker. Tiden etterpå pleier å være preget av mareritt, vonde ledd, sår hals, angst og kløe i venstre øre. Jeg er som regel sengeliggende i en ukes tid. Så jenter: Hold dere til de rosa 1 kilos manualene i en krok for dere selv, og for guds skyld ikke gjøre noe anstrengende. 1
Gjest scorpius Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Jeg synes det egentlig er verre med folk som IKKE svetter når de trener.
Wiggins Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 om jenter som svetter på treningsstudio? F.eks svette på magen etter spinning. Endelig er det en mann som svarer på innlegget ditt! Det er sjelden jeg tenker over hvorvidt folka rundt meg på treningsstudioet svetter mye eller lite, faktisk tror jeg aldri jeg har tenkt over det. Så jeg gir faktisk fullstendig blanke i hvor mye folk svetter, bare de tørker av apparatet etterpå hvis de svetter så mye at det drypper.
Geparden Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Svette damer etter trening er heller et pluss. "Jeg bruker kroppen min og liker det". Gir litt veltrent aura liksom. Skjønner ikke de som går fra spinning like tørre som de kom. Det skal sies at jeg ikke ser det før når timen er slutt da. Underveis er det trening som gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå