AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Del Skrevet 27. mars 2012 Kjæresten min har spurt meg et par ganger om vi kan ha analsex. Jeg er ikke direkte mot å prøve dette, men er redd for hva som kan skje. En venninne fortalte meg at når hun hadde det, ble det et slags vakum som gjorde at det kom ut avføring når han trakk ut penisen sin Dette er noe jeg absolutt ikke vil oppleve! Har dere opplevd at det blir slik? Eller er dette (forhåpentligvis) en sjelden greie? Vil gjerne høre om alle gangene det har gått bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Del Skrevet 27. mars 2012 Man må regne med litt søl tror jeg. Men hver gang jeg har prøvd det har det ikke vært spor av noe. Kondomen er helt ren. Pleier av og til å spyle vann opp når jeg dusjer for å så "bæsje" det ut igjen. (Beklager om dette ble for mye men.) I alle fall så kommer små rester ut med vannet. Gjør dette ca tre ganger så er jeg helt ren for små rester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Del Skrevet 27. mars 2012 Ikke spis på en uke, og spyl opp med vann i rompen, så skal du være sikret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 27. mars 2012 #4 Del Skrevet 27. mars 2012 Har ikke opplevd noe slikt, men så er jeg ikke den som har prøvd ut dette mest heller.. Men for guds skyld; ikke gjennomfør det om du ikke har lyst. Vær helt sikker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er jo selvfølgelig en sjans for at noe (les bitte, bitte litt) kan komme ut når han trekker seg ut, men sånn du forklarer det tror jeg venninna di overdriver veeeeldig! Om du synes det høres ekkelt ut at det overhodet kan komme noe ut etter analsex, gå til innkjøp av svart laken og insister på å bytte sengetøy når dere er ferdige:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er jo selvfølgelig en sjans for at noe (les bitte, bitte litt) kan komme ut når han trekker seg ut, men sånn du forklarer det tror jeg venninna di overdriver veeeeldig! Om du synes det høres ekkelt ut at det overhodet kan komme noe ut etter analsex, gå til innkjøp av svart laken og insister på å bytte sengetøy når dere er ferdige:) Lykke til! Edit: Enig med bruker over - du må også ha lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Del Skrevet 27. mars 2012 Ikkje opplevd det, men har bare hatt analsex 2 ganger. Lurt å gjøre det etter man har "tømt" seg. Noen rensker også ut med vann i bakluka. Gjorde ikkje det og fikk heller ingen avføring ut. Husk store mengder glidemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Del Skrevet 27. mars 2012 Tusen takk for tips Jeg skal prøve alt sammen! Men jeg blir selvfølgelig ikke tvingt til noe her.. Jeg har litt lyst til å prøve det selv! Men vi har ikke vært sammen så lenge så kan bli sykt flaut hvis det kommer ut noe Får gjøre det hjem til meg da, så kan jeg ordne med sengetøyet etterpå TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg lurer på hva som gjør at gutter får lyst til dette. Og jenter også... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mac84 Skrevet 27. mars 2012 #10 Del Skrevet 27. mars 2012 Tusen takk for tips Jeg skal prøve alt sammen! Men jeg blir selvfølgelig ikke tvingt til noe her.. Jeg har litt lyst til å prøve det selv! Men vi har ikke vært sammen så lenge så kan bli sykt flaut hvis det kommer ut noe Får gjøre det hjem til meg da, så kan jeg ordne med sengetøyet etterpå TS Mulig du vil oppleve det som flaut hvis det skulle komme noe ut, men da får du evt spøke det bort...typ, vil du være med på leken får du tåle steken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #11 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg lurer på hva som gjør at gutter får lyst til dette. Og jenter også... Jeg er jente så jeg kan bare svare fra min side. Det er enkelt å greit utrolig deilig. Orgasmen er noe helt annet enn vaginal orgasme. Er nesten avhengig av at typen bruker en finger bak under vanlig samleie også ;p det som gjør at gutter får lyst til dette kan jeg egentlig ikke svare på. Men har hørt at noe sier at det er ekstra pirrende fordi det på en måte er forbudt og litt kinky. Andre sier at det gir en helt annen følelse enn vaginalsex og liker litt variasjon. Eksen min sa f.eks at han likte vaginalsex bedre for der var jeg trang hele veien. Men analsex var likevel deilig for der var det sinnsykt trangt ved selve åpningen og han likte den følelsen av at han liksom måtte presse seg inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Del Skrevet 27. mars 2012 Har hatt analsex i tidligere forhold, og det har aldri vært ett problem med at det har kommet avføring med ut når han har trekt seg ut... Men nå i helgen som var, så hadde jeg og den nye kjæresten analsex for første gang, og vi var altfor full, og han peiste på som om vi hadde vanlig sex.... gjorde ikke vondt eller noe, (sikkert alkoholen som dempet det) men for å komme til poenget, i går fortalte han meg at det hadde vært litt rester på kuken dagen etter... Men som han sa var jo han som ville gjøre det, og det gjorde ingenting, han sa at jeg ikke trengte å være flau eller noe... så om det skjer ett "uhell" tror jeg nok det går fint for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #13 Del Skrevet 27. mars 2012 En venninne fortalte meg at når hun hadde det, ble det et slags vakum som gjorde at det kom ut avføring når han trakk ut penisen sin Det er sånn det skal være. Skittent og jævlig, rått og brutalt. Ikke noe douching og andre forberedelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #14 Del Skrevet 27. mars 2012 Man bør ikke gjøre det om man ikke takler litt flaue resultater en sjelden gang. Analsex krever masse avslapping, og det klarer du ikke om dere begge er nervøse for litt eventuelle "ulemper". Man bør selvsagt vaske seg godt både før og etter, og helst bruke kondom. Jeg har ikke opplevd avføring, men litt farget væske som kom på sengetøyet/hans finger. Det mest ubehagelige for min del er dog døgnet etterpå - hvor jeg får fordøyelsesplager, så jeg dropper full penetrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #15 Del Skrevet 27. mars 2012 Må jo bli helt ødelagt der bak hvis man har analsex jevnlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #16 Del Skrevet 27. mars 2012 litt OT, men: jeg har alltid hatt lyst til å prøve til jeg så en amatørfilm av en dame som blir tatt analt (riktignok ganske heftig/hardt) og synet av rumpa når han trakk seg ut..... det var det jævligste jeg hadde sett! Så ut som hun hadde blitt vrengt innenifra... (jeg brakk meg faktisk, og er ikke spes sart) dere som gjør det: hvordan ser det ut der bak når dere er ferdig?? (skjønner at det blir som vanlig etter en stund) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #17 Del Skrevet 27. mars 2012 har hatt en del analsex og har aldri opplevd at det kommer noe avføring ut eller at det er noe på penisen. men har en venninne som opplevde det engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #18 Del Skrevet 27. mars 2012 har en venninne som hadde spist noe mat med mais i...han tok penisen ut og der var det en aldri så delikat mais bit på penisen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mac84 Skrevet 28. mars 2012 #19 Del Skrevet 28. mars 2012 har en venninne som hadde spist noe mat med mais i...han tok penisen ut og der var det en aldri så delikat mais bit på penisen..... Haha, priceless! Sikkert kjipt for henne der og da, men skal vedde på at han syntes det var morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 28. mars 2012 #20 Del Skrevet 28. mars 2012 har en venninne som hadde spist noe mat med mais i...han tok penisen ut og der var det en aldri så delikat mais bit på penisen..... Jøss, den har jeg aldri hørt før 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå