FruLuna Skrevet 28. mars 2012 #61 Skrevet 28. mars 2012 jeg synes slangeblod var ganske så ekkelt, helt til jeg leste slangegalle! slangeGALLE!? oiii ...! hvordan var det? klarte du å ikke brekke deg? Jeg brekker meg sjelden, så klarte å unngå det ja Gallen var faktisk bedre enn blodet, for blodet hadde begynt å koagulere litt, så det var en merkelig konsistens. Gallen var grønn og hadde konsistens som vann. Smakte ikke så mye. Skal visst hjelpe mot mye rart i følge kineserne som serverte det 1
Mynona Skrevet 28. mars 2012 #62 Skrevet 28. mars 2012 Jeg brekker meg sjelden, så klarte å unngå det ja Gallen var faktisk bedre enn blodet, for blodet hadde begynt å koagulere litt, så det var en merkelig konsistens. Gallen var grønn og hadde konsistens som vann. Smakte ikke så mye. Skal visst hjelpe mot mye rart i følge kineserne som serverte det
Daraya Skrevet 28. mars 2012 #63 Skrevet 28. mars 2012 Spiste lamhjerne uten å vite det. Trodde det var en eller annen kjøttdeig, merkelig konsistens. Klarte å vidt å holde det nede når jeg fikk vite var det var. Surstrømming. Utrolig salt og den lukten... Æsj. Hestestek. Nydelig.
Romilo Skrevet 28. mars 2012 #64 Skrevet 28. mars 2012 Vaffel med et eller annet sykt pålegg på.. Husker ikke hva pålegget var, da...
CathFoto Skrevet 29. mars 2012 #65 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg har spist endel eksotisk mat som: kudu, impala, springbok, blesbok, krokodille, vortesvin, frosk, struts, kengeru, emu, Kamel, villsvin,gresshopper i sjokolade osv, men alt har vært veldig godt, så synes ikke noe av det var veldig sært. Fikk derimot noia av å spise grisekjake, ikke så sært og smakte i grunn ok, men det psyket meg nok ut til at den fant veien over på kjærestens tallerken. Endret 29. mars 2012 av CathFoto
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #67 Skrevet 29. mars 2012 Gele, når jeg var 8-10 år gammel. Det gjør jeg aldri mer! (Vel, det er eksotisk for meg, jeg har jo ikke smakt det siden!)
Brunhilde Skrevet 29. mars 2012 #68 Skrevet 29. mars 2012 Gele, når jeg var 8-10 år gammel. Det gjør jeg aldri mer! (Vel, det er eksotisk for meg, jeg har jo ikke smakt det siden!) Sært er det kanskje, men eksotisk? Oppslagsord Ordbokartikkel eksotisk ekso'tisk a2 (gr 'utenlandsk') fra fremmede, tropiske strøk; fremmedartet en e- plante / e-e frukter / e-e matretter / e- kunst / ha et e- utseende
Anciol Skrevet 29. mars 2012 #69 Skrevet 29. mars 2012 Grillede insekter på Geilo matfestivalen ifjor:)
Gjest Rosaleen Skrevet 29. mars 2012 #70 Skrevet 29. mars 2012 Snegler. Ble forresten veldig lei meg da broren min spiste kanin i Hellas i fjor Dyr er dyr, men fikk bare så vondt, siden vi selv har en kanin...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #71 Skrevet 29. mars 2012 Kanin smaker nydelig og er slett ingen eksotisk rett. Snarere tvert imot, i Syd-Europa er det både vanlig og lett tilgjengelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #72 Skrevet 29. mars 2012 Sært er det kanskje, men eksotisk? Oppslagsord Ordbokartikkel eksotisk ekso'tisk a2 (gr 'utenlandsk') fra fremmede, tropiske strøk; fremmedartet Check. en e- plante / e-e frukter / e-e matretter / Check. e- kunst / ha et e- utseende Check. Jo flere år som går siden sist jeg spiste det, jo mer eksotisk blir det!
Hipster Skrevet 29. mars 2012 #73 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har ikke spist så veldig mye sært i grunn, som jeg ikke liker, men oksehale kanskje. Er ganske kresen og putter ikke ting inn i munnen min som høres ekkelt ut, lukter rart eller ser ekkelt ut. Noe som er ganske sært som jeg faktisk liker er banan i skiver på brødskive med majornes, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå