Gå til innhold

Skal jeg gi kompliment til ei deilige dame i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet klær av ei dame i dag, som hadde verdens deiligste kropp. Dama er veldig søt i ansiktet, men kroppen hennes er min definisjon på perfekt: stor, rund og DEILIG rumpe :gjeiper: Vi hadde en fin tone, men det er godt mulig hun bare var hyggelig med meg for å selge meg klær :) Hadde det vært helt galt om jeg hadde sagt til henne at hun har en utrolig fin kropp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått slike kommentarer på jobb (selger i kiosk). Ikke gøy, kun creepy!

• Liker 10
Skrevet

Jeg har fått slike kommentarer på jobb (selger i kiosk). Ikke gøy, kun creepy!

Er det creepy selv om en kjekk mann sier det?

• Liker 2
Skrevet

Så det er helt feil å gi komplimenter om kroppen til damer man ikke kjenner?

Skrevet

Hvis du ønsker å stå fram som en litt dirty slesk fyr, så si det! Hvis ikke :riste: .

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

VET du at hun synes du er kjekk da? Hjelper lite i denne saken at du synes det selv..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så det er helt feil å gi komplimenter om kroppen til damer man ikke kjenner?

Ja.

• Liker 5
Skrevet

Hvis du ønsker å stå fram som en litt dirty slesk fyr, så si det! Hvis ikke :riste: .

Liker ikke damer å høre at de ser deilige ut?

Skrevet

Ja.

• Liker 7
Skrevet

Såpass, det var rimelig enstemmig dette her. Godt jeg ikke sa noe til henne da :) Men jeg ville jo bare si til henne at hun var utrolig fin - liker ikke damer å høre det?

Skrevet

Liker ikke damer å høre at de ser deilige ut?

Jo, men vi liker ikke å høre det fra totalt fremmede. :frown:

• Liker 3
Skrevet

Om du vil gi henne et kompliment, hva med å heller påpeke at du syntes hun var veldig hyggelig og hjelpsom i stedet siden du sier at dere hadde en god tone?

• Liker 1
Gjest Regza
Skrevet
Shockingly, women really do want you to care about more than their great tits. In a study by one of the leading dating sites on the Web, they found that telling a woman she was attractive actually made her more likely to reject you. Also making her more likely to reject you.

Words like "sexy," "beautiful" and "hot" made a woman much less likely than average to respond to your initial overtures. Meanwhile attempting to show interest in her by mentioning some of her pastimes, favorite things, etc. resulted in a much higher than average response.

Skrevet

Ta heller og spør om hun vil bli med ut og ta en kopp kaffe en gang. Mindre creepy, mer sjarmerende.

• Liker 4
Skrevet

Jo, men vi liker ikke å høre det fra totalt fremmede. :frown:

Men jeg var jo ikke "totalt" fremmed for henne, jeg hadde snakket med henne i ca 20 min...

Skrevet

Om du vil gi henne et kompliment, hva med å heller påpeke at du syntes hun var veldig hyggelig og hjelpsom i stedet siden du sier at dere hadde en god tone?

Det var akkurat det jeg gjorde - jeg sa hun var utrolig flink og snill :)

Skrevet

Regza, takk for sitatet! Det visste jeg ikke :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bare si det. Bedre å angre på noe man har gjort enn ikke gjort, et eller annet i den duren. KJØR PÅ!

Skrevet

Da har jeg faenmeg lært noe i dag også :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jobb er jobb, og da forventer jeg ikke å få sånne kommentarer fra kunder.. Jeg smiler riktignok og sier "eh.. takk!" men det betyr ikke at jeg setter pris på det. Mulig jeg er kjempesnål, altså, men jeg liker ikke at de som står på andre siden av kassen kommer med uttalelser som det der. Intimsonen min er stor nok fra før, og den er nok enda litt større på jobb :P

Edit: men det å høre at man er flink og gjør en god jobb, det er koselig! Da går det jo på jobben man gjør, og ikke utseendet personlig :)

Endret av Fnisu
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...