gunni92 Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hei. Eg har nettopp sluttet på p-pillene. Hadde mens etter dette, det er nå ca 25-30 dager sinden sisste mens dag, alså 32-37 dager sinden første. Har ikkje hatt noe etter dette. Lurer på om det er noen så kan hjelpe meg med hva det kan være. Om det er normalt etter slutt på pillen at det kan gå litt tid før den kommer slik den skall? På forhand takk
Athene Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Hei. Eg har nettopp sluttet på p-pillene. Hadde mens etter dette, det er nå ca 25-30 dager sinden sisste mens dag, alså 32-37 dager sinden første. Har ikkje hatt noe etter dette. Lurer på om det er noen så kan hjelpe meg med hva det kan være. Om det er normalt etter slutt på pillen at det kan gå litt tid før den kommer slik den skall? På forhand takk Etter pilleslutt kan det ta opp til ett år før syklusen er stabil. Du må ha 2-3 stabile sykluser etter hverandre før du kan begynne å snakke om ventet mens 1
CoffeeCup Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Jepp! Enig med Athene, du må nok være litt mer tålmodig
gunni92 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2012 så det er alså helt normalt at den ikkjer er helt som den skall med det samme ? Godt hørre
CoffeeCup Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 så det er alså helt normalt at den ikkjer er helt som den skall med det samme ? Godt hørre Helt normalt
gunni92 Skrevet 3. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2012 Helt normalt har ennå ikkje fått noe blødninger ...
Athene Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 har ennå ikkje fått noe blødninger ... Tålmodighet, tålmodighet... Selv om det er vanskelig. Som jeg skrev over tar det for enkelte opp mot ett år før mensen er stabil, mange må også vente så lenge før de får mens igjen overhodet. Men som regel skjer det lenge før. Ikke stress med dette, det er helt normalt, og ikke så mye annet å gjøre med enn å vente og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå