Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg håper at nokon kan forklare meg litt kva skal sjer med feriepenge min i år. Eg bytta jobb og starta på den nye jobben i august 2011. Eg hadde allerede planlagt å reise i desember, men sidan eg hadde ikkje jobba meir en nokre månader, fekk dei siste to vekar "fri utan lønn".

No lurer eg på kva skal sje i sommar. Har prøvd å finne noko på nett men klarte ikkje, sjefen min har ikkje det klar heller.

Kommer eg til å få feriepenger men berre to veker fri -men da skulle eg jobba gratis i to veker...? Skal eg få både pengar og fire vekar fri? Eller?

Tenkjer også at det var fleire raude dagar i den perioden, så eg veit ikkje om det regna med at eg fekk fri nokre dagar eller to heile veker...

Nokon som kan hjelpe meg med forklaring eller link?

Takk på førehand

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg forstår deg riktig så var ferien på 2 uker tilsammen, og du tok disse uten lønn? Hvis ja, så har du jo bare hatt en liten "permisjon" i fjor. Dette har ingen betydning for feriepengene dine. De er jo lønnen for 4 (5) ferieuker i 2012.

Skrevet (endret)

Takk for svaret.

Ja, eg tek to veker utan lønn.

Men da skal eg ha både penge og fri (eller dobbelbetalt?) Det er litt greit å vite det, kan ikkje norske sistem og har ein følelse om at sjefen min brukar det for å gjera kva ho vil...

Endret av sakka
Skrevet

Takk for svaret.

Ja, eg tek to veker utan lønn.

Men da skal eg ha både penge og fri (eller dobbelbetalt?) Det er litt greit å vite det, kan ikkje norske sistem og har ein følelse om at sjefen min brukar det for å gjera kva ho vil...

Ferie er aldri betalt. Du har krav på 4 uker 1 dag ferie, evt. 5 uker om du har avtale om det. I denne perioden får du ingen lønn. Imidlertid får du utbetalt 10,2 eller 12 % av fjorårets lønn (avhengig av ferielengden) som feriepenger. Dette skal dekke inntektsbortfallet i ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...