marsy Skrevet 27. mars 2012 #1 Del Skrevet 27. mars 2012 Tenkte å kjøpe mitt eget domene, for å knytte det opp mot en blogg. Har noen et sted å anbefale? Er det noen forskjell mellom de ulike firmaene og hva de tilbyr? er litt grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andre jo Skrevet 27. mars 2012 #2 Del Skrevet 27. mars 2012 Du får domener fra 50 til 1000kr. Se mer på priser her http://www.domeneshop.no/pricelist.cgi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Del Skrevet 2. april 2012 Du kan jo få deg gmail og blogspotblogg, der får du rimelig domene til noe og 60 kr? Blogger (blogspot tilbyr eget domene på blogspotplattform, veldig enkelt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg har kjøpt domene via wordpress.com. Da fungerer det akkurat som en hvilken som helst annen blogg på wp, og jeg synes det systemet er enkelt og fungerer godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. april 2012 #5 Del Skrevet 2. april 2012 IKKE bruk Melbourn IT, om du da ikke synes det er greit å bruke tre uker for å komme frem til rette personen og i mellomtiden blir sendt fra Sverige, til UK og så til Sør Afrika for så å bli sendt tilbake til Sverige igjen på en og samme telefonsamtale uten å utrette noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 5. april 2012 #6 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg bruker domeneshop, mest av vane egentlig siden de har vært i alle år. De billigste koster 70kr, '.com' koster 90kr. De har gratis DNS og www-videresending Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå