Anciol Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 kom fra skolen (går på voksenskole i regi av NAV), da en østeuropeer tigger begynte å gnåle på meg om penger, plutselig kjenner jeg en hånd i jakkelommen min og snur meg akkurat i tide til å se at en annen snusket tigger prøver å rappe lommeboken min, greide å stoppe det. nÅ må Norge få vekk de helsikens tiggerne fra gaten, de forsøpler alle byene!! 27
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 (endret) HørHør, ts! Endret 27. mars 2012 av Hoppetaujenta
Gjest Rastl0s Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Slipper i hvertfall å reise til syden for "atmosfæren..." Endret 27. mars 2012 av Rastl0s 3
Gjest Purelove Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Altså ikke for å være frekk, men hvorfor er det greit å ha dem her? Der jeg bor så har vi et fint og rent sted der vi pleier å kaste søpla, men nå i det site ser man søppelkassene snudd OPP NED og alt er bare så grisete og ekkelt, matrester rundt omkring, barnebleier and u name it, og for å ikke snakke om rotter, ja hvordan skal rottene holde seg unna når søppelposene blir åpnet og sjekket hver jævla dag av de helvetes sigøynerne! Jeg er sååååå forbanna! Endret 30. mars 2012 av Bond 9
Gjest Hikken Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Er så jævla drittlei de sigøynerne. Hadde de ennå tatt nei for ett nei! Fikk sigøynere på døra igår, og de skulle selge dørskilt. De nektet å gå så jeg måtte hente den store skumle mamman min ( liten dame på 50 kilo ) for HUN er skummel når hun blir sint og klarte å få dem vekk. 2
Cody Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Håper byen blir enda verre, for det fortjener Norge, hva faen er vitsen med å ha dem her?.. skjønner ikke, hadde jeg hatt en en stor feiekost, hadde jeg feiet dem bort til romania eller hvor faen de kommer fra. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Jeg føler synd i dem, det er desperate mennesker som ikke har noen grenser igjen. De har ingenting å tape, og prøver på alt. 6
Gjest Hikken Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Men nå i media i det siste har det jo vært snakk om å forby tigging? Tror dere det går igjennom?
Gjest BettyBoop Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Jeg føler synd i dem, det er desperate mennesker som ikke har noen grenser igjen. De har ingenting å tape, og prøver på alt. De har holdt på slik i hundrevis av år. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Jeg føler synd i dem, det er desperate mennesker som ikke har noen grenser igjen. De har ingenting å tape, og prøver på alt. Prøver på alt? Hva med å prøve å skaffe barna skolegang, så barna ikke blir opplært til å stjele, tigge og forsøple? DET har de ikke prøvd. Håper du ikke gir dem enger, det er slike som deg som lokker flere til Norge, og det er slike dumsnille folk som deg som lar sigøynertiggere fortsette med å mishandle ungene siden og nekte dem en fremtid. 13
Gjest SnowLeopard Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Husker rett etter 22.juli, da begynte de å selge roser som folk hadde lagt ned til minne om ofrene. Fy f**n. Jeg er generelt "glad i" innvandrere, men akkurat tiggere og "tyvpakk" har jeg ingen verdens ting til overs for. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Ved den gamle leiligheten min pleide de å stikke hånda inn i en søppelcontainer for å dra ut alle posene så de kunne sjekke innholdet, og dermed lå det selvfølgelig søppel spredd ut over alt. Det kan virkelig kalles griseri uten å overdrive. Der jeg bor nå sover de på benkene, og bruker buskene som oppbevaringssted. Det ligger plastposer med eiendelene deres gjemt inne i buskene. Særlig om sommeren tar de nærmest over den lille gressflekken som er der, og gjør at ingen andre gidder å bruke benkene når det er en sigøynergjeng som så å si har "flytta inn" på det lille grønne området med benker, som egentlig skal være til for den generelle offentligheten.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Men nå i media i det siste har det jo vært snakk om å forby tigging? Tror dere det går igjennom? Det håper jeg virkelig. 1
Lutetium 71 Skrevet 27. mars 2012 #14 Skrevet 27. mars 2012 Jeg føler synd i dem, det er desperate mennesker som ikke har noen grenser igjen. De har ingenting å tape, og prøver på alt. Har de ingenting å tape, skulle det ikke være noe problem å takke ja til skolegang for barna. Isteden velger de isolasjon, for å dyrke "kulturen" sin. Det er synd i barna, de har ikke valgt å havne oppi det der. De voksne kan emigrere til Jan Mayen for min del. 10
frøkna Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Hadde de ikke tjent penger på å være her ville de ikke vært her. folk må slutte å gi de penger. 15
Gjest Hikken Skrevet 27. mars 2012 #16 Skrevet 27. mars 2012 Verst er det når de bruker parker og lignende som do 1
Gjest BettyBoop Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Har de ingenting å tape, skulle det ikke være noe problem å takke ja til skolegang for barna. Isteden velger de isolasjon, for å dyrke "kulturen" sin. Det er synd i barna, de har ikke valgt å havne oppi det der. De voksne kan emigrere til Jan Mayen for min del. Verste av alt er at de tvinger barna til å bli voksne skummelt tidlig. De gifter seg og får barn i ti års alderen liksom. 1
Gjest Purelove Skrevet 27. mars 2012 #18 Skrevet 27. mars 2012 Hadde de ikke tjent penger på å være her ville de ikke vært her. folk må slutte å gi de penger. Riktig! de sa det selv på NRK, de spurte en tigger og hun svarte " i Tyskalnd feks så tjener vi ikke penger, men i Norge er det masse penger" for å ikke snakke om at de får dusje og de får mat og lignende av frelsesarmen tror jeg d var, vet ikke.. men de får mye så ja ikke rart de er her. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 27. mars 2012 #19 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Riktig! de sa det selv på NRK, de spurte en tigger og hun svarte " i Tyskalnd feks så tjener vi ikke penger, men i Norge er det masse penger" for å ikke snakke om at de får dusje og de får mat og lignende av frelsesarmen tror jeg d var, vet ikke.. men de får mye så ja ikke rart de er her. Greit nok at man skal respektere andres kulturer, men ukultur bør ikke respekteres. Endret 29. mars 2012 av Bond 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #20 Skrevet 27. mars 2012 Riktig! de sa det selv på NRK, de spurte en tigger og hun svarte " i Tyskalnd feks så tjener vi ikke penger, men i Norge er det masse penger" for å ikke snakke om at de får dusje og de får mat og lignende av frelsesarmen tror jeg d var, vet ikke.. men de får mye så ja ikke rart de er her. Ja, du så den dokumentaren "please please please"? De fikk være på frelsesarmebussen, og de fikk penger av forbigående og slikt.. De ville være her til de kunne tjene penger til hus, bare ved å tigge det til seg. Jeg forstår at folk blir desperate og trenger penger, men de gjør det helt feil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå