AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Meg og han, bekjente veldig mange år, roter på fylla, koser og kysser dagen derpå. Ikke noe seksuelt. Enda. Vi har vært godt beruset når vi har kommet så langt, og det har bare blitt vas. Som vi forsåvidt har ledd av etterpå. Snakkes sjelden utenom disse gangene. Bortsett fra en periode da vi skrev kjærlighetsbrev-lignende sms til hverandre. Ja, vi har "rotet" på denne måten etterpå en gang. Nå er vi tilbake til hverdagen igjen, og jeg er så lei av å bli forelsket om igjen og om igjen og så snakkes vi ikke mer. Hva er det som skjer her, og kan noen få meg ned på jorden?
Gjest SnowLeopard Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Hva som skjer? Han koser med deg når han vil, og har deg på gress i "hverdagene", slik at han kan få kos når han vil det..... Og du henger med, tydeligvis. Kanskje på tide sette noen grenser?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Hva som skjer? Han koser med deg når han vil, og har deg på gress i "hverdagene", slik at han kan få kos når han vil det..... Og du henger med, tydeligvis. Kanskje på tide sette noen grenser? Takk for svar Men jeg skjønner ikke hvorfor han bare vil ha meg til kos. Visst det er sex, så kan han få det andre steder, hvorfor henge med meg? Fa*ens mannfolk. Skjønner ingenting av noenting. Eller jo, jeg skjønner at han ikke er så veldig interresert, men hvorfor så opp og ned og ingen sex....? Setter pris på at jeg blir satt på plass. Hadde vært spennende å få en "grunn" til hvorfor det er slik også, men det kan jo hende det ikke er mulig å oppdrive en.... TS
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Hva som skjer? Han koser med deg når han vil, og har deg på gress i "hverdagene", slik at han kan få kos når han vil det..... Og du henger med, tydeligvis. Kanskje på tide sette noen grenser? Er umulig å sette grenser - hvordan da ? Knipe sammen og nekte sex ? Da straffer jeg jo meg selv - aller mest. Jeg setter jo pris på han som min elsker.. Jeg har også en slik pulevenn. Ettersom jeg er singel og han pulevennen er den eneste jeg vil ha sex med og tenner på for øyeblikket. Så foretrekker jeg han som nr 1 nå. Selv om jeg aldri har sagt det rett ut til han. Så ligger det i kortene at vi er allerede elskere og det er følelser også mellom oss. Og jeg vil kunn ha sex med en jeg har de rette følelsene og kjemien med. Så lenge jeg slipper å se at han roter med / har sex med andre damer så kan vi fortsette. Men gjør han virkelig det, og jeg ikke er nr 1 for han. Da blir jeg så såret og lei at da avbryter jeg all kontakt tvert. DER går min grense. Foreløbig føler jeg meg som nr 1 dame for han. Men hender sjalusi-monsteret tar over tankene mine og jeg tenker- hva gjør han nå ? Treffer noen andre damer etc NEI - jeg tror ikke han har interesse av det. Han virker da betatt av meg fortsatt. Og jeg i han. Så det får fortsette. Jeg klarer ikke å stoppe. Jeg blir så tennt og lidenskapelig sammen med han - at fornuften fordufter...he he Jeg bare koser meg i øyeblikket og setter pris på de treffene vi har.Gidder ikke å tenke så mye fremover.
womenwomen Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Takk for svar Men jeg skjønner ikke hvorfor han bare vil ha meg til kos. Visst det er sex, så kan han få det andre steder, hvorfor henge med meg? Fa*ens mannfolk. Skjønner ingenting av noenting. Eller jo, jeg skjønner at han ikke er så veldig interresert, men hvorfor så opp og ned og ingen sex....? Setter pris på at jeg blir satt på plass. Hadde vært spennende å få en "grunn" til hvorfor det er slik også, men det kan jo hende det ikke er mulig å oppdrive en.... TS Det der var jo et dumt spørsmål. Hvorfor han vil ha deg til kos... Vell det må jo være forde han tenner på nettopp deg. Synes du er deilig og sexy. Er jo derfor jeg går med på uforpliktende sex med min pulevenn. Nettopp forde jeg tenner på akkurat han, vi har rette kjemien til å kunne ha bra sex og jeg liker han bedre enn andre menn. Tydeligvis- siden jeg tenner så rått på han.Og er bare han jeg vil ha sex med. Vil ikke du ha kos med han ? Ja da får du bare avslutte dette. Mulig dere ikke passer sammen da.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Takk for flere svar Men vi er jo ikke pulevenner ettersom vi ikke puler. Er vi kose-venner? Hva er logikken med det? Er det blitt normalt også nå? TS
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Takk for svar Men jeg skjønner ikke hvorfor han bare vil ha meg til kos. Visst det er sex, så kan han få det andre steder, hvorfor henge med meg? Kanskje han liker deg kjempegodt, men vil ikke ha noen kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Kanskje han liker deg kjempegodt, men vil ikke ha noen kjæreste. Men det har vi for lite kontakt til. Man kan vel ikke snu på flisa hver uke? Det verste er at vi er 30 begge to......... Gjett om det er flaut og oppføre, spørre og lure på dette som en annen fjortis... 1
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Men det har vi for lite kontakt til. Man kan vel ikke snu på flisa hver uke? Jo da, det er fullt mulig å få en overdose på sosialt samvær den ene uka, for så å trenge aleinetid den neste. Det gjør ihvertfall jeg, selv med mine beste venner. Blir rett og slett metta, uansett hvor godt jeg liker noen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Jo da, det er fullt mulig å få en overdose på sosialt samvær den ene uka, for så å trenge aleinetid den neste. Det gjør ihvertfall jeg, selv med mine beste venner. Blir rett og slett metta, uansett hvor godt jeg liker noen. Jo den er grei, men vi har såpass lite kontakt i forhold til hvor mye man skal ha før man blir lei. Det er snakk om 1 mld en uke, kanskje en mnd til neste gang. Så er vi kose-venner et døgn, og så er vi på avstand igjen. Så en mld, kanskje et besøk etter enda to uker, så koser vi hele dagen for så å ignoreres igjen. Kanskje jeg bare skulle spurt ham Nei, såpass barnslig og gammel jeg er, om en annen, så setter jeg meg pålogget på facebook og ser om det dukker opp noe fra ham. Vi er like sjeldent innom begge to, så dette kan jo bli spennende... Takk for at dere svarer en forvirret sjel
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Jo den er grei, men vi har såpass lite kontakt i forhold til hvor mye man skal ha før man blir lei. Det er snakk om 1 mld en uke, kanskje en mnd til neste gang. Så er vi kose-venner et døgn, og så er vi på avstand igjen. Så en mld, kanskje et besøk etter enda to uker, så koser vi hele dagen for så å ignoreres igjen. Kanskje jeg bare skulle spurt ham Nei, såpass barnslig og gammel jeg er, om en annen, så setter jeg meg pålogget på facebook og ser om det dukker opp noe fra ham. Vi er like sjeldent innom begge to, så dette kan jo bli spennende... Takk for at dere svarer en forvirret sjel Sex er en ting, det kan en ha med omtrent hvem som helst. Men dersom han liker å "kose" med deg, så virker det for meg helt opplagt at han liker deg. Kanskje ikke sånn dødsforelska, men det er ihvertfall tydelig at han har bra sansen for deg. Hvis dere koser hele dagen, så kan jeg forresten forså at han trenger litt pause etterpå. Han høres litt ut som meg, veldig sånn enten-eller. Et øyeblikk så vil en ha noe i store doser, for så å ikke ha noe som helst på en stund etterpå. Det virker som om dere har en sånn "intensiv" kjærlighetsgreie gående, og kanskje det passer ham utmerket. Tror ihvertfall sjansen er stor for at han liker deg temmelig godt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Sex er en ting, det kan en ha med omtrent hvem som helst. Men dersom han liker å "kose" med deg, så virker det for meg helt opplagt at han liker deg. Kanskje ikke sånn dødsforelska, men det er ihvertfall tydelig at han har bra sansen for deg. Hvis dere koser hele dagen, så kan jeg forresten forså at han trenger litt pause etterpå. Han høres litt ut som meg, veldig sånn enten-eller. Et øyeblikk så vil en ha noe i store doser, for så å ikke ha noe som helst på en stund etterpå. Det virker som om dere har en sånn "intensiv" kjærlighetsgreie gående, og kanskje det passer ham utmerket. Tror ihvertfall sjansen er stor for at han liker deg temmelig godt. Hm.. Vet ikke om jeg skulle synes dette svaret var positivt eller negativt Men joda, det høres bra ut det du svarer Tror jeg Jeg har aldri vært en person som noensinne har likt å kose. Jeg liker mitt alenerom selv i sofaen visst man ser film. Men ikke med denne karen.. Da kounne jeg kost i evigheter .... Da han var her sist sa han minst 5 ganger at han koste seg. Og da han skulle gå sa han da enda en gang at han hadde kost seg veldig på besøk hos meg. Så sto vi og trippet litt i gangen, og så gikk han etter 2 kyss.. TS
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #14 Skrevet 27. mars 2012 Sex er en ting, det kan en ha med omtrent hvem som helst. Men dersom han liker å "kose" med deg, så virker det for meg helt opplagt at han liker deg. Kanskje ikke sånn dødsforelska, men det er ihvertfall tydelig at han har bra sansen for deg. Hvis dere koser hele dagen, så kan jeg forresten forså at han trenger litt pause etterpå. Han høres litt ut som meg, veldig sånn enten-eller. Et øyeblikk så vil en ha noe i store doser, for så å ikke ha noe som helst på en stund etterpå. Det virker som om dere har en sånn "intensiv" kjærlighetsgreie gående, og kanskje det passer ham utmerket. Tror ihvertfall sjansen er stor for at han liker deg temmelig godt. Det virker slik for meg også forresten, når han er her. Tom. sånne små kyss på hodet eller lett på skulderen visst han sitter med armen rundt meg. Er vel derfor jeg skjønner nada, nix ingenting... Merker jeg ble litt ivrig nå som det kom en positiv vinkling utav dette Hva kan bli neste steg? Det behøver ikke være noe mer sånn sett, men jeg hater å ikke vite, gå rundt og lure, og ja, rett og slett bare gå rundt og tenke fine ting om oss og hvor bra det egentlig er tross alt, som 5 min etterpå går over i ren håpløshet... TS
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Hva kan bli neste steg? Det behøver ikke være noe mer sånn sett, men jeg hater å ikke vite, gå rundt og lure, og ja, rett og slett bare gå rundt og tenke fine ting om oss og hvor bra det egentlig er tross alt, som 5 min etterpå går over i ren håpløshet... Sikkert best dersom du slapper mer av rundt hele greia, sånn som han tydeligvis gjør. Vær sosial med andre og ikke la ham være den avgjørende faktoren på om du har en god eller en dårlig dag. Ikke tenk så mye, finn på andre ting å gjøre. Han liker deg, men trenger sikkert en god del avstand også. Uansett får du ingen svar av å gruble.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #16 Skrevet 27. mars 2012 Sikkert best dersom du slapper mer av rundt hele greia, sånn som han tydeligvis gjør. Vær sosial med andre og ikke la ham være den avgjørende faktoren på om du har en god eller en dårlig dag. Ikke tenk så mye, finn på andre ting å gjøre. Han liker deg, men trenger sikkert en god del avstand også. Uansett får du ingen svar av å gruble. Ja du har nok rett. Jeg får stå løpet ut TS
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Ja du har nok rett. Jeg får stå løpet ut TS Ikke tenkt på det som et løp som skal lede frem mot noe. Tenk heller at veien er målet :-) Altså, nyt det som er her og nå og ikke tenk noe videre over det, hva som skal skje og sånn.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Ikke tenkt på det som et løp som skal lede frem mot noe. Tenk heller at veien er målet :-) Altså, nyt det som er her og nå og ikke tenk noe videre over det, hva som skal skje og sånn. Fikk mld av ham idag. Masse pene ord og hva jeg gjorde på idag. Jeg svarte, og spurte samtidig hva han gjorde på. Og intet svar............. Nå er det 7-8 timer siden. Kloke Maruwan, har du svar på dette også? TS
Gjest Maruwan Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Kloke Maruwan, har du svar på dette også? TS Haha, nei. Jeg har et akkutt tilfelle av Downs Syndrom i dag.
Ramona Skrevet 29. mars 2012 #20 Skrevet 29. mars 2012 kanskje han har prestasjonsangst? det er nemlig vanlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå